pondělí 7. dubna 2014

Zakázaná přitažlivost

Autor: Kateřina Petrusová
Originální název: Zakázaná přitažlivost
Ze série: Bavettovi
Díl: třetí
Nakladatelství: Fragment
Počet stran: 304

Vypadala jako malá, blonďatá polátka a cpala se sušenkama. Divil jsem se, že si neřekla o mlíko.
Když jsem ji viděl, přestal jsem být na Roberta naštvanej. Tohle bude snadná a rychlá práce. Dávám jí tak dvacet minut.
Snad se nerozbrečí.

Oficiální anotace:
Senátorova dcera Emily má po krk života ve skleníku a potají odjede do New Yorku. Záhy je však vypátrána a musí se rozhodnout: buď se vrátí domů, nebo zůstane, ale pod stálou ochranou nepřístupného bodyguarda Henryho Trovata. Emily je rozhodnutá Henryho přesvědčit, aby ji nechal být, vše jim však začnou komplikovat city a především děsivý vánoční dárek, který jí pošle neznámý šílenec.
Překoná láska tak odlišných lidí věkový a společenský rozdíl, nebezpečí, které Emily hrozí, a především Henryho zločineckou minulost?

Stručný děj

Emily Evans utekla do New Yorku, kde se chovává před svým otcem. Ten je senátorem Denveru a má rád, když má svou holčičku pěkně pod dohledem. Tahle otcova starost lezla Emily na nervy, proto se rozhodla sbalit a odjet. Jenže schovávání ve velkoměstě jí vydrželo pouhé tři dny, pak byla odhalena lidmi z agentury Roberta Bavetty, které si senátor najal. Po dlouhých dohadech dostane Emily od svého otce nabídku – buď s ním odjede okamžitě domů nebo může zůstat v New Yorku, pokud budu pod neustálým dohledem. Jejím dozorcem se má stát Henry Trovato, a i když tak trochu Emily děsí, blízká svoboda ji láká a rozhodně se o ní nenechá připravit kvůli jednomu bručounovi.


„Napiš vyjádření,“ otočil se táta k poradci. „Moje dcera si váží práce agentů a je ráda, že se na ně může spolehnout. S nikým z nich ale nepřekročil vztah hranici přátelství. Nebo tak něco. Prostě nechodí s bodyguardem a basta.“
Zachytila jsem mámin pobavený pohled a bylo mi jasné, že se barva mých tváří začíná podobat té Mayersově.
Nechodí, ale chtěla by.

Názory a dojmy

Na pokračování Bavettových jsem se těšila od prvního okamžiku, kdy jsem se dozvěděla, že se další díl chystá. Dokonce i moje mamka má knihy od Katky ráda a zabavíme mi je hned, jakmile mi přijdou domu. A nebylo to jinak ani se Zakázanou přitažlivostí. 

Příběh se odehrává, stejně jako předchozí díly série, v New Yorku. A tentokrát příběh není o žádném Bavettovi, i když Henry skoro Bavetta je. Stejně jako předchozí díl, je i tato kniha vyprávěna ze dvou pohledů – z pohledu Emily a Henryho. Za co musím autorku pochválit, protože oba pohledy napsala naprosto věrohodně. Samozřejmě nevím, jak smýšlí chlapy, ale takhle nějak si to představuji.

Oba hlavní protagonisty jsem si oblíbila hned od první kapitoly. Emily mi ze začátku přišla trochu naivní, ale brzy jsem pochopila, že se jedná jen o její masku a pokus, jak Henryho pozlobit a pak jsem se bavila společně s ní. Navíc je chytrá, vtipná a pohotová. Líbí se mi, jak její rodina drží po hromadě a závidím jí její starší bráchy. Na druhé straně tu máme Henryho, který je bývalý mafián, ale teď pracuje jako bodyguard pro Roberta Bavettu. Hlídání Emily bere jako rychlou záležitost, protože věří, že ji svým drsným vzhledem vyděsí a ta křehká blondýnka uteče zpátky k tatínkovi. To ovšem netuší, jak moc se spletl a jak si Emily pohraje s jeho nervy a sebeovládáním.

I když už se příběh netočí kolem mafiánského prostředí, stejně se v knize objevuje dost akce, hlavně tedy v druhé polovině. První polovina je taková oddechová a romantická – hezky si odpočinete, a pak se na vás navalí akce. No a rozhodně v celém příběhu nechybí vtipné hlášky a situace – nudit jsem se při čtení fakt nemohla.

Jako pokaždé musím pochválit autorčin styl psaní, prostě když jednou začnete knihu číst, jen tak se od ní neodtrhnete a bude vás nutit, abyste ji přečetli na jeden zátah. Katka je prostě skvělá a už teď se těším na další její knihy. 

Henrymu stačilo jen si pohrdavě odfrknout, aby si táta rezignovaně povzdechl a nabídl mu práci svého řidiče.
Henry poděkoval a odmítl.
Táta nadhodil totálně přemrštěnou částku.
Henry znovu odmítl. Elliot se nabídl, že za tyhle prachy bude tátu vozit sám, a byl vykázán za dveře.

Hodnocení

Fakt jsem se na knihu těšila a předčila má očekávání. Na sto procent jsem si ji užila a těším se na další příběh. Zakázaná láska si rozhodně zaslouží plný počet hvězdiček a všem, kteří si užili předchozí díly, tohle pokračování doporučuji. 




  • Na závěr bych chtěla velmi poděkovat nakladatelství Fragment za poskytnutí recenzního výtisku. Děkuji!
  • Zdroj obrázků: weheartit

2 komentáře:

  1. Tahle knížka mi dorazila předevčírem na recenzi, strašně se na ní těším! :D
    Super recka!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, tak to se těším na tvou recenzi, snad se ti kniha bude líbit. :)

      Vymazat

Děkuji za tvůj komentář. :)