neděle 6. dubna 2014

Posuď knihu podle obalu (40)


Nedělní meme, které má pod palcem Syki. Cílem je vybrat si jednu knihu a ohodnotit její obálku, jak na mě zapůsobila jestli se mi líbí/nelíbí. Budu ráda, když se také zapojíte a napíšete svůj názor.


Název: Všechny jeho sny
Autor: CC Gibbs
Datum vydání:  duben 2014
Nakladatelství: Domino

Oficiální anotace:
Kolik trápení je člověk schopen unést pro osudový vztah? Katherine Hartová už urazila obrovský kus cesty od okamžiku, kdy nastoupila jako počítačová expertka do Knight Enterprises. Ani ve snu by ji tenkrát nenapadlo, že příchodem do království Dominika Knighta změní celý svůj život. A zdaleka nejen v pracovní sféře. Dominika odnepaměti provázela pověst predátora, který tvrdě prosazuje své požadavky na obchodním i milostném poli. Jeho objetím prošly zástupy nádherných žen..., ale pak se objevila zelenooká Kate, a ke všeobecnému úžasu si uzurpovala veškerou jeho pozornost. Fascinovala ho. A probudila v něm vášeň téměř živočišnou. Kate a Dominic si prošli vzestupy i pády, ale vždy věděli, že patří k sobě. A teď Kate čeká jeho dítě! Nikdy dřív se necítila tak opečovávaná, tak spokojená... a ukojená. Jenomže pak udeří tragédie a milenci si musí znovu položit onu trpkou otázku: jak velkou cenu jsou za svůj vztah ochotni zaplatit? Kolik bolesti jsou kvůli němu schopni unést?


Můj názor: Všechny obálky z téhle série se mi strašně moc líbí. Ne nadarmo se říká, že v jednoduchosti je krása - tohle pravidlo se tady potvrzuje. Líbí se mi černé pozadí, jednoduché bílé písmo a jen položený prstýnek - prostě paráda! Mně se tahle obálka strašně moc líbí a nemůžu se na ni vynadívat. Fakt si budu muset tuhle sérii pořídit, už jen kvůli těm krásným obálkám. :))

1 komentář:

Děkuji za tvůj komentář. :)