sobota 1. března 2014

Přečteno podtrženo - leden + únor 2014


  • Máme tu dohromady dva články v jednom, protože jsem za leden přečetla jen tři knihy, takže by to byl článek, kde by se opakovaly jedny a ty samé knihy. Mám momentálně prázdniny, které mi v pondělí skončí... bohužel. Ale díky nim jsem přečetla tři knihy, takže jsem si za únor docela polepšila. 
  • Nenapadá mě, co bych sem ještě napsala, jen bych vám asi připomněla, že do zítřka si můžete zasoutěžit, takže pokud máte zájem, tak neváhejte. :) A teď přejdeme k dvouměsíční hitparádě.

Vybíráme z těchto knih:


NEJLEPŠÍ KNIHA

MAGIE MRTVÝCH - Ilona Andrews
Sice jsem tuhle knížku četla třikrát, ale stejně jsem si její čtení užila jako poprvý. Takže není asi žádným překvapením, že se tady objevila. Už mi to přijde chvilkama trapný, ale musím vám opět připomenout, že pokud jste tuto sérii nečetli, měli byste to napravit. :) 



NEJSLABŠÍ KNIHA

TAJEMSTVÍ UPÍRŮ - L. J. Smith
Jak jsem psala v recenzi, doporučila bych tuhle knihu mladším čtenářům než jsem já. Mě příběh nijak neoslovil, ani postavy na mě neudělali žádný valný dojem, zápletka mi přišla jednoduchá a plytká. Rozhodně se nejedná o nejhorší knihu od Smithové, ale k nejlepším taky nepatří. 



HRDINKA MĚSÍCE

KATE DANIELS (Magie mrtvých) - Ilona Andrews
Kate patří mezi moje nejoblíbenější postavy a nemůže jí konkurovat ani skvělá Mercy nebo Tris, těmhle dvou prostě něco chybí - Kateina prořízlá huba, která má odpověď na všechno. Navíc nepotřebuje nikoho za zády, dokáže si sama poradit v hodně věcech a nebojí se schytat pár ran a rozhodně si na nic nestěžuje a nefňuká. Je to prostě moje hrdinka.


HRDINA MĚSÍCE

PERCY JACKSON (Zloděj blesku) - Rick Riordan
Chtěla jsem vybrat Currana, ale ten se tady ještě několikrát vyskytne, o to se nebojím. :D Nakonec jsem se rozhodla pro Percyho. Tomu klukovi je sice dvanáct, ale není to na něm poznat, je chytrý, zdravě drzý a nebojí se jít do bitky po hlavě. Docela mě překvapil a po prvním díle můžu říct, že jsem si ho oblíbila. 



PÁR MĚSÍCE

KATE A CURRAN (Magie mrtvých) - Ilona Andrews
Tak je tu přece máme znovu, ale oni si to fakt zaslouží. Nesetkala jsem se s žádnou jinou dvojicí, která by se taky "nesnášela", až by se milovala. Ti dva prostě k sobě patří, i když jsou oba dva stejní - stejně paličatí a hrdí - a pak že se protiklady přitahují. :D



VSTŘÍC ROMANTICE

TAJEMSTVÍ UPÍRŮ - L. J. Smith
Celá tahle kniha je o pocitech hlavních hrdinů a i když se Poppy potýká s vážnou nemocí, příběh je hlavně o lásce a vztahu mezi ní a Jamesem. Kolikrát bylo vší tý lásky a citů na mě až moc a bála jsem se, abych se ke stránkám nepřilepila. Tahle romantika se mi moc nelíbila. 



SMÍCH, PROSÍM

DVAKRÁT DOSPĚLÁ - Lenka Lanczová
I na tuhle příčku jsem měla na výběr ze dvou knih - Magie mrtvých (ano, tý knížky se jen tak nezbavíte :D) a Dvakrát dospělá, kterou jsem nakonec vybrala. Mám ráda knížky od Lenky a tahle novinka se jí zase povedla. Hlavní hrdinka je fakt dílo a několikrát jsem se za čtení doopravdy od srdce zasmála. Ta holka má na trapasy talent. :D


NAPĚTÍM NEDÝCHÁTE

SPÁLENÁ MRAZEM - Patricia Briggs
Jak je z anotace známé, tentokrát se řeší únos Adama a celé smečky. Věřte mi, že jsem po celou dobu byla napjatá a bála se, kdo to odnese a doufala, že se všichni vrátí v celku a zdraví. Fakt jsem několikrát zatajila dech a byla napjatá jak kšandy, tenhle díl se fakt povedl.



KOUKÁME PO OBÁLKÁCH

DIVERGENCE - Veronica Roth
Tahle obálka se povedla a na živo je ještě tak dvakrát hezčí než na obrázku. Pro mě je to jedna z nejhezčích obálek, které jsem zatím u knihy viděla.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. :)