neděle 2. března 2014

Posuď knihu podle obalu (38)


Nedělní meme, které má pod palcem Syki. Cílem je vybrat si jednu knihu a ohodnotit její obálku, jak na mě zapůsobila jestli se mi líbí/nelíbí. Budu ráda, když se také zapojíte a napíšete svůj názor.


Název: Panika
Autor: Lauren Oliver
Datum vydání:  březen 2014
Nakladatelství: CooBoo

Oficiální anotace:
Panika začala jako spousta věcí v Carpu, nudném malém městečku uprostřed ničeho – protože bylo léto a nebylo co dělat. O co v téhle hře jde? Je to prosté. Nemít strach. Heather nejdřív ani nenapadlo, že by se do Paniky pouštěla. Dodge se Paniky nikdy nebál, právě naopak. Všichni mají nějaký důvod proč hrát. Heather a Dodgovi přinese hra nová spojenectví, překvapivá zjištění a možná i nějakou tu první lásku – a vědomí, že někdy nejvíc potřebujeme právě to, čeho se k smrti obáváme.


Můj názor: Tahle obálka je zvláštní, jak je černá, tak navozuje takovou tajemnou atmosféru. Každopádně se mi docela líbí, možná bych tu modelku udělala více vyděšenou, tahle mi přijde strašně moc v klidu. 

2 komentáře:

Děkuji za tvůj komentář. :)