úterý 18. března 2014

Knihy za leden 2014

Koukám, že jsem tuhle rubriku trochu zanedbala a přitom na ostatních blozích je to jeden z mých nejoblíbenějších článků - tak ráda načuhuju druhým do knihovny a obdivuju všechny ty knížky pohromadě. To mě snad někdy neomrzí. Teď už k mým přírůstkům (předem se omlouvám za kvalitu fotek, ale můj telefon fotí hůř a hůř...), za leden jsem si objednala čtyři knížky a to ještě díky slevám na buxu.cz. No, chodila jsem na různé plesy, které mě peněžně vyždímaly, takže budu muset šetřit. :))


Za leden jsem si pořídila tři kuchařky, nevím, co se to se mnou stalo, ale nějak mě to vaření a pečení chytlo a poslední dobou něco vyrábím. :) Z těch dvou horních kuchařek jsem ještě nic nedělala, protože zas tak moc mě ty recepty nezaujaly, ale ze Špalíčku receptů peču docela dost a ještě mě žádný recept nezklamal. :) Poslední knihou je Past - první díl ze Zahrady nesmrtelnosti, který jsem ještě nečetla, ale protože jsem nedávno sehnala druhý díl za krásný peníz, musela jsem si pořídit i první díl, abych se do série mohla pustit. Snad se k ní dostanu co nejdříve, protože třeba Rodaw má tuhle sérii moc ráda, takže se na čtení taky těším. 


2 komentáře:

Děkuji za tvůj komentář. :)