úterý 25. února 2014

Mé knižní série (19)



Tento projekt vymyslela Roxanne a jeho cílem je představit ostatním série, které máme v knihovně, ať už jsou všechny díly na světě nebo je to rozečtená série, a odpovědět na pár otázek.

Kate Daniels - Ilona Andrews



1. Jak ses o téhle sérii dozvěděl/a?
Nebývá to u mě zvykem, ale u téhle série si přesně pamatuji, jak jsem se o ní dozvěděla - četla jsem u Syki recenzi na první díl, která mě zaujala a já jsem se rozhodla tuhle knížku pořídit a dát sérii šanci. Takže tímto bych Syki chtěla poděkovat, že mě upozornila na jednu z mých nejoblíbenějších sérií. :)

2. Kolik dílů jsi zatím stihl/a přečíst?
Zatím všech pět, které byly vydány a mám je doma. Nesmírně se těším, až letos vyjde další díl a ještě jedna kniha ze světa Kate, která bude o Andree - tenhle rok bude skvělý! :D

3. Co na tuhle sérii říkáš?
Tak je asi očividní, že je to moje nejoblíbenější série ještě s VA. Zrovna si dávám re-reading, i když na mě v knihovně čekají desítky nepřečtených knih. Prostě jsem si nemohla pomoct.

4. Který díl z celé série máš nejraději?
Všechny mám strašně moc ráda, ale nejradši asi ten čtvrtý - kdo četl, tak asi ví proč. ;)

5. Jaká je tvoje oblíbená postava, proč?
Všechny postavy v téhle sérii žeru - Andreu, Rafaela, Dereka, Jima a samozřejmě Kate a Curran. Nevím, koho bych si měla vybrat, je to fakt těžký. Takže vyberu všechny. 

6. Kterou postavu fakticky nemůžeš vystát?
No... tak asi Rolanda, přestože se tam ještě neobjevil, ale vím, že ho nebudu mít ráda. :D


7. Když porovnáš originální a české obálky, které se ti líbí víc?
Asi ty naše, i když na některých vypadá ta modelka fakt nepřirozeně a uměle. Třeba zrovna na obálce druhého dílu, ta holka mi přijde jako z nějaké počítačové hry. A ta na čtvrtém? Ta má vlasy jako helmy. A ta příšerka v rohu na pátém dílu? Řekněte mi, že to není Curran. :D

8. Která obálka se ti líbí nejvíc?
Líbí se mi obálka třetího, ale víc prvního dílu. Tam ta holka vypadá nejvíc jako Kate a ten lev je boží, mám ráda lvi a nejen proto, že se v něj přeměňuje Curran. Jsou to prostě impozantní zvířata, mám je ráda už od malička a ráda se dívám na filmy z Afriky, chtěla bych se jednou podívat na safari a vidět tyhle zvířata ve volné přírodě. 

9. Existuje nějaká scéna na kterou jen tak nezapomeneš?
Těch je... :D Hlavně, když je tam Curran s Kate, ale taky Andrea s Rafaelem - mohla jsem si utrhnout pusu, když ti dva byli ve vězení a vyprávěli, co provedli. :D

6 komentářů:

  1. Tuhle sérii bych si chtěla přečíst. Četla jsem na ni dost kladných recenzí.Snad se k ní někdy dostanu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Upřímně doufám, že se k ní dostaneš a přečteš si jí. A snad se ti bude líbit aspoň z poloviny jako mně. :))

      Vymazat
  2. Myslím si, že bych si tuhle sérii mohla přečíst. Podle toho jak jí popisuješ to vypadá, že je to skvělá série :-)

    OdpovědětVymazat
  3. O téhle sérii jsem neslyšela.. Ale zní to skvěle! :) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jako všem ostatním - musíš to napravit a sérii si přečíst, aspoň první díl, i když každý další díl je lepší a lepší! :D

      Vymazat

Děkuji za tvůj komentář. :)