neděle 5. ledna 2014

Posuď knihu podle obalu (34)


Nedělní meme, které má pod palcem Syki. Cílem je vybrat si jednu knihu a ohodnotit její obálku, jak na mě zapůsobila jestli se mi líbí/nelíbí. Budu ráda, když se také zapojíte a napíšete svůj názor.



Název: Čekání za zázrak
Autor: Stacey Kade
Datum vydání:  březen 2014
Nakladatelství: Fragment

Oficiální anotace:
Alona Dareová přebývá už přes měsíc v těle Lily "Ally" Turnerové. Lilyino tělo není tak aktraktivní, jako to její, a navíc se jí nedaří hrát sestru a dceru lidí, které skoro nezná. Trápí ji i to, že Will – na kterém jí záleží víc, než by chtěla – si přeje, aby se vrátila skutečná Lily. Stane se zázrak, Alona bude opět volná a Lily zůstane naživu? S pomocí duchařského média Malachiáše Velkolepého možná mají šanci na úspěch, ale odhalování pravdy se nelíbí tajemnému duchovi, který se před ničím nezastaví. I kdyby měl Alonu zničit...


Můj názor: Obálky téhle série se mi strašně moc líbí a tahle je asi ze všech nejhezčí. Mám ráda modrou, která je v pozadí. Ale hlavně oba dva hrdiny, které si představuju podobně jako ty, co jsou na obálce. Jsem ráda, že tam dali Alonu a ne Lily. Trochu mě děsí to světlo ve dveřích, ale to je spíš kvůli příběhu a ne kvůli obálce. 

2 komentáře:

  1. Krásná obálka :) Do této série bych se měla co nejdřív pustit :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj komentář. :)