neděle 8. prosince 2013

Posuď knihu podle obalu (30)


Nedělní meme, které má pod palcem Syki. Cílem je vybrat si jednu knihu a ohodnotit její obálku, jak na mě zapůsobila jestli se mi líbí/nelíbí. Budu ráda, když se také zapojíte a napíšete svůj názor.


Název: Hrej hráčem
Autor: Emma Hart
Datum vydání: prosinec 2013
Nakladatelství: Galatea

Oficiální anotace:
Jaký je plán hry? Maddie v tom má jasno: Arogantní a egoistický playboy Braden z kalifornské univerzity představuje pro ni vše, co se jí na klucích hnusí. Připomíná jí totiž jejího bratra, který dokáže myslet jen na sebe a ničí životy všem v okolí. Maddie spolu s kamarádkami vymyslí plán, jak tomu namachrovanému Bradenovi za všechna příkoří udělit lekci. Hlavní aktérkou plánu je právě Maddie, která do měsíce Bradena svede, omotá si ho kolem prstu a pak ho surově odkopne. Operace Hrej hráčem může začít. Žádná ze zasvěcených holek ovšem nemá zdání, že podobný plán má i Braden se svými přáteli. A jakou hru hraje on? Plán je přimět tu paličatou a nedostupnou „královnu univerzity“, aby se do něj zamilovala, svést ji, a pak ji srazit na kolena. Ani jeden z obou aktérů netuší, že život může změnit pravidla hry… Možná oba zjistí, že nejde člověka soudit podle prvního dojmu…


Můj názor: Ty jo, tak ani teď pořádně nevím, jestli se mi obálka líbí nebo ne - přijde mi hodně zvláštní. Moc se mi nelíbí ten kostkovaný vzor, přijde mi to jako šachy a kazí to trochu dojem. Modelové jsou super, ale bylo by lepší, kdyby byli přes celou plochu a né takhle je orámovat. Ale líbí se mi barva, já mám tak trochu slabost pro modrou, i když jsem si toho všimla až v poslední době - modrá je dobrá. :)

1 komentář:

  1. Jak říkáš je to zvláštní obálka. Ale celkem se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj komentář. :)