úterý 19. listopadu 2013

Mé knižní série (17)



Tento projekt vymyslela Roxanne a jeho cílem je představit ostatním série, které máme v knihovně, ať už jsou všechny díly na světě nebo je to rozečtená série, a odpovědět na pár otázek.

Andělé - Lauren Kate


1. Jak ses o téhle sérii dozvěděl/a?
Nevím proč, ale od dneška si pamatuji, jak jsem se ke knize dostala - přes Syki. Byla ze série tolik nadšená a navíc ty krásné obálky si mě získaly, že jsem si knížky musela prostě pořídit (aspoň první dva díly).

2. Kolik dílů jsi zatím stihl/a přečíst?
Mám za sebou oba dva díly, které mám doma a chystám se na zbývající tři, ale chystám se už rok (?) prostě strašně dlouhou dobu a vůbec nevím, kdy si je konečně dokoupím, protože mě fakt zajímá, jak to nakonec skončí, i když se mi do čtení moc nechce.

3. Co na tuhle sérii říkáš?
První díl se mi docela líbil. Byla to první knížka nebo vlastně druhá (nevím, co jsem četla dřív, jestli Zavrženého nebo tohle, ale asi Zavrženého), kterou jsem o andělech četla. Hlavně jsem byla takový čtenářský nováček a nadchlo mě kde co. Dnes už potřebuju trochu víc než pěkné obálky a tajemného hlavního hrdinu, aby se mi knížka líbila. :)

4. Který díl z celé série máš nejraději?
Asi ten první, i když ani ten nepatří mezi knihy roku co se týče děje. S obálkou je to jiné. Ta je jedna z nejhezčích, co jsem kdy viděla.

5. Jaká je tvoje oblíbená postava, proč?
Ježíšmarjá tak to si vůbec nepamatuju. Pamatuji si pouze jméno hlavní hrdinky - Luce (doufám, že to tak doopravdy je :D) a myslím, že hlavní hrdina se jmenoval Daniel, ale to je asi tak jediné, co si vybavím, natož abych věděla, kde mi byl sympatickej nebo ne. 

6. Kterou postavu fakticky nemůžeš vystát?
Možná si budu trochu protiřečit, ale trochu mi lezl na nervy Cam (asi pět minut jsem hledala, než jsem našla jeho jméno, ale aspoň jsem věděla, že je od C :D). Nevím, proč, ale pamatuju si, že jsem měla z něho divný pocit.



7. Když porovnáš originální a české obálky, které se ti líbí víc?
Máme (díkybohu) stejné obálky jako originál, myslím, že se měnil jen úhel pohledu.

8. Která obálka se ti líbí nejvíc?
Nejdřív bych chtěla říct, že se mi líbí všechny, až teda na obálku třetího dílu, na které modelka vypadá, jako by vstala z mrtvých. Vypadá hrozně nepřirozeně. A nejhezčí obálka se mi zdá ta prvního dílu. Do dneška si pamatuji, jak si mě získala na první pohled.

9. Existuje nějaká scéna na kterou jen tak nezapomeneš?
Jo, na vyřešení prvního dílu a taky na závěr druhého, co udělala Luce tak to jsem vůbec nečekala. (Samozřejmě, jsem si musela přečíst svojí recenzi, abych si oživila paměť.)

4 komentáře:

  1. Tuhle sérii prostě zbožňuju! Určitě jí dočti :)

    OdpovědětVymazat
  2. Milujem túto sériu a hlavne trojka sa mi páči, jednoznačne odporúčam :)

    OdpovědětVymazat
  3. No, docela jste mě přesvědčily, děvčata. :D To budu muset opravdu napravit. :)

    OdpovědětVymazat
  4. První díl je naprosto úžasnej! K druhému jsem se taky dokopala, ale k tomu třetímu už ne. Alespoň si ho mohu připsat na seznam pod stromeček :) Díky za připomenutí!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj komentář. :)