pondělí 15. července 2013

Ze zákulisí knihovničky: Nakladatelství Metafora



V posledním příspěvku vám představím nakladatelství Metafora. Celý tenhle projekt ještě nekončí, pořádně si promyslím témata a během prázdnin budeme pokračovat. :))





Dohromady mám 3 knihy (jednu má právě půjčenou moje sestřenice, proto není na fotce): (zleva)
  • Má noc je tvůj den - Melanie Rose
  • Vasalisův paradox - Raphaël Cardetti
  • Žena v černém - Susan Hill (půjčená)
Moje první knihy od Metafory jsem vyhrála, mám takový pocit že u Willindy, ale je to tak dva roky zpátky, takže opravdu nevím přesně. Četla jsem zatím jen Má noc je tvůj den, která se mi strašně moc líbila a na tuhle knihu jsem napsala svou první recenzi. :)) Na Vasalisův paradox se chystám strašně dlouho, ale ještě jsem se k němu nedostala. Ženu v černém už čtu od dubna, ale nemůžu jí dočíst i přesto, že se jedná o malou knížečku a proto jsem jí půjčila a dávám si trochu pouzu, snad ji v nejbližší době dočtu. :)



Do budoucna bych uvítala knihu od Melanie Rose a to Návrat domů. Zaujal mě její styl psaní, takže bych si chtěla přečíst i tuhle knihu.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. :)