sobota 20. července 2013

Přečteno podtrženo - květen 2013

  • Tak jsem se po týdnu vrátila a jsem opět připravena vrátit se k blogu. :)) Musím oběhat mnoho blogů, co je nového, protože jsem stačila zaregistrovat, že se rozjelo mnoho projektů, které vypadají zajímavě a ráda bych se jich zúčastnila. 
  • Bláhově jsem si myslela, že mám rest pouze za červen, ale jak koukám, neudělala jsem Přečteno podtrženo ani za květen... Musím se přiznat, že jsem zklamaná mým stavem přečtených knih - je to fakt bída. Za tyto prázdniny mám přečtenou pouze jednu (!) knihu. Ale dala jsem si předsevzetí, že za srpen se polepším, protože mám doma tolik nepřečtených knih, které bych měla přečíst a navíc musím pochválit naší městskou knihovnu, ve které jsem nebyla nějaký ten pátek a dost si polepšila, takže už vím, kam se v pondělí vydám. :))
  • Dost keců okolo a přejdu rovnou k mému úkolu. Za květen jsem přečetla pouze čtyři knihy, ale zase se utěšuji tím, že je to pořád více než kolik přečte většina mých spolužáků za celý rok. :D

Vybíráme z těchto knih:



Nejlepší kniha

TY PROTI MNĚ - Jenna Downham
Tahle kniha se u mě v knihovničce objevila díky výprodeji, takže stála pouze 80Kč - no nekupte to! Musím říct, že mě kniha velmi příjemně překvapila. Nemohla jsem se od čtení odtrhnout a přelouskala jsem jí za dva dny. Někdo by mohl říct, že se jedná jen o další příběh, ale věřím, že každého zaujme a donutí ho zamyslet se. Já jsem dlouho nemohla na hlavní hrdiny zapomenout a přemýšlela jsem nad koncem, který Jenna udělala hodně... k zavaření mozku.

Nejslabší kniha

LOĎ MEZI HVĚZDAMI - Beth Revis
Samotnou mě překvapil výběr knihy, ale když se nad tím zamyslím je to tak. Knížka mě zklamala, asi jsem od ní očekávala hodně, protože se všude objevovaly nadšené recenze... Každopádně jsem zvědavá na další díl a kdyby mě i ten zklamal, aspoň má série krásné obálky, které můžu obdivně očumovat. 



Hrdinka měsíce

NESPOUTANÝ MILENEC - J. R. Ward
Za květen na mě největší dojem udělala Jane, která s Vishousem tvořila skvělý pár a doopravdy jsem jim fandila. Byla strašně fajn, sympatická, pohodová. Tuhle postavu bych klidně měla v reálu za kamarádku. :





Hrdina měsíce

TY PROTI MNĚ - Jenna Downham

Hlavní hrdina Mickey si mě získal hlavně tím, jak moc má rád svojí rodinu a staral se o ní. Je skvělým bráchou, ale když si to vezmu kolem a kolem a podívám se na něj z pohledu cizí holky, je docela zmetek, ale i zmetci se můžou zamilovat. :)


Pár měsíce

NESPOUTANÝ MILENEC - J. R. Ward
Ti dva se k sobě perfektně hodí a patří k sobě. Strašně jsem jim fandila, u scén, kdy byli spolu, se rozplývala, a trpěla u konce, protože Ward si na ně připravila velkou zkoušku.




Vstříc romantice

NESPOUTANÝ MILENEC - J. R. Ward
Spisovatelka Ward je známá, že píše hlavně zamilované knihy nabité erotickým napětím, vášní a sexem. A ani v pátém díle Bratrstva černé dýky o to všechno nejsme ochuzeni. 




Smích, prosím

NESPOUTANÝ MILENEC - J. R. Ward
Vybrat tuhle kategorii byl docela oříšek. Dlouho jsem přemýšlela jakou knihu nakonec vyberu a nevěděla si rady. Nakonec jsem opět sáhla po milenci, protože během čtení jsem se několikrát zasmála. Přeci jenom je kniha o chlapech, takže o hlášky a vtip není nouze, i když to není hlavním programem příběhu. 


Napětím nedýcháte

TY PROTI MNĚ - Jenna Downham
Po celou dobu čtení jsem si lámala hlavu tím, jak celá knížka skončí. Tušila jsem, že jedna strana musí prohrát a jeden z hlavních protagonistů bude zklamaný a rozpadne se mu rodina. Ale nakonec jsem byla překvapená a do teď nevím jestli příjemně nebo ne. 



Koukáme po obálkách

LOĎ MEZI HVĚZDAMI - Beth Revis
Obálka je opravdu nádherná a moc se povedla. Když knížku držíte v rukách, je obálka ještě hezčí a barvy skvěle vyniknout. Nádhera.

2 komentáře:

  1. LOĎ MEZI HVĚZDAMI má opravdu nádhernou obálku :) Já jsem knížku zatím nečetla, ale asi ani nebudu,když to bylo i pro Tebe zklamání :(

    OdpovědětVymazat
  2. Já bych si Loď mezi hvězdami, taky chtěla přečíst. Ale pořád to odkládám ://

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj komentář. :)