sobota 1. června 2013

Třicetidenní knihobraní (1): Kniha, kterou nedám ani za milion


Tento projekt má na svědomí VeEe. Jak název napovídá, bude se na blogu objevovat celý červen ob den - tudíž bude patnáct článků na různé téma. A jaké je to dnešní?

1. Kniha, kterou nedám ani za milion


Na první pohled se tohle může zdát jako lehká věc. Ono se mi to taky takhle jevilo, ale opak byl pravdou. Musela jsem vyndat všechny knihy, které vlastním, každá kniha mi pod rukama a vybrat jednu jedinou knihu byl hodně velký oříšek. Ke každé druhé knize mám nějaké pouto a mám ji ráda z pochopitelného či nepochopitelného důvod. Ale jak pravidla říkají, vybrala jsem jednu a tou je: Stmívání od Stephenie Meyer.
Asi hodně z vás teď protočilo oči, ale pro mě tahle kniha opravdu hodně znamená a to z několika důvodů. Za prvé - byla to první kniha, kterou jsem dostala darem od svojí maminky, a když se na knížku podívám, hned si vybavím den, kdy jsme jí spolu kupovali a jak moc jsem se těšila, až se do ní začtu. Za druhé - Stmívání jsem četla před Vánoci a já Vánoce miluju, vzpomenu si, jak náš byt voněl vanilkovými rohlíčky, citronovou kůrou a za okny sněžilo... A posledním důvodem je to, že se ze mě díky téhle knize stal tak trochu knihomol. Už od malička jsem milovala knihy, ale četla jsem jen zřídka, tak deset knih do roka. Ale knihu jsem vybrala kvůli rozruchu, který tahle série mezi čtenářkami způsobila, se u nás v České republice začaly v hojném počtu vydávat další knihy.

2 komentáře:

  1. Jo Stmívání, to byl taky můj začátek čtení YA knih. Kdybych jí měla doma, tak jí asi taky zvolím, ale četla jsem jí už dávno půjčenou z knihovny :))

    OdpovědětVymazat
  2. súhlasím... ja som vďaka tejto knihe začala písať vlastné veci :) začala som si kupovať knihy a teraz neprejde ani deň bez toho, aby som nejakú nečítala :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj komentář. :)