úterý 28. května 2013

Ze zákulisí knihovničky: nakladatelství Egmont


V tohle článku si vezmu od hledáček nakladatelství Egmont, díky jejichž knize bylo odstartováno moje knihomolové šílenství. Ano, mluvím o prvním vydání Stmívání. :)




Celkem vlastním 7 knih: (zleva)
  • Zavržený - Becca Fitzpatrick
  • Crescendo - Becca Fitzpatrick
  • Ticho - Becca Fitzpatrick
  • Stmívání - Stephenie Meyer
  • Nový měsíc - Stephenie Meyer
  • Zatmění - Stephenie Meyer
  • Rozbřesk - Stephenie Meyer

Jak už jsem zmínila, jako první knihu od Egmontu jsem dostala Stmívání. Do dnes si pamatuji, že jsem knihu začala číst čtyři dny před premiérou filmy a mám četbu spojenou s vůní Vánoc, kterou si vždycky vybavím, když se na knihu kouknu. Druhý a třetí díl - Nový měsíc a Zatmění jsem dostala o pár dní k Vánocům, o Novém měsíci jsem věděla, že ho dostanu, ale Zatmění bylo pro mě překvapením, které mi přichystala mamka. No a na Rozbřesk jsem se těšila jako malá a nemohla jsem se dočkat.
Zavrženého už taky nějaký ten pátek vlastním a byla jsem z něj nadšená. Crescendo mé nadšení trochu zmírnilo a Ticho... už se mi nechce ani do dalšího dílu.


Od Egmontu bych si chtěla dokoupit poslední díl Zavrženého - nemám ráda rozečtené série a hlavně poslední díl mi prostě v knihovně schází. Ještě bych si chtěla pořídil knihu Tak padne náš svět, která vypadá víc jak dobře, ale ještě jsem na ni nějak nenarazila a záhaným způsobem se mi vyhýbá. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. :)