pátek 5. dubna 2013

Přečteno podtrženo - březen 2013

  • Skončil další měsíc a máme tu další knižní shrnutí. Musím říct, že jsem se polepšila, v březnu jsem přečetla sedm knih, ale stejně to není tolik, kolik bych si přála, a pořád mám doma spoustu nepřečtených knih, které si chci přečíst, ale není na ně čas. Doufám, že v dubnu už se na ně konečně vrhnu, i když bude čtvrtletí, takže budeme psát písemky... ale co... to nejhorší už mám za sebou - dneska jsme psali čtvrtleku z matiky a hrůza... Nebudu zdržovat a jdeme na věc. :)
Vybíráme z těchto knih:


Nejlepší kniha

MAGIE KRVE - Ilona Andrews
Není žádným tajemstvím, že jsem se do série Kate Daniels zamilovala hned po prvním dílu a čtvrtý díl považuji za vrchol série a zatím je tím nejlepším. Už jsem ho stačila přečíst dvakrát a pokaždé jsem si četbu stoprocentně užila. Takže kdo ještě nečetl Kate Daniel? Napravte to. :)


Nejslabší kniha

DOTEK MRTVÝCH - Charlaine Harris
Poslední dobou a s dalším přibývajícím dílem mě Pravá krev víc a víc zklamává. Nevím, přijde mi, že to Charlaine zbytečně natahuje a naštěstí už chystá závěrečný díl. Tahle povídková kniha mi vlastně nic nedala a ani jsem si ji neužila.


Hrdinka měsíce

MAGIE ZABÍJÍ - Ilona Andrews
Kate je správná drsňačka, a když je zamilovaná, už mi nic nechybí. Klidně bych ji brala za kamarádku, i když bych se trochu bála, jak zareaguje, kdybych ji naštvala.





Hrdina měsíce

MAGIE ZABÍJÍ - Ilona Andrews
Sám velkým Pán Šelem je ten pravý lamač srdcí a získal si zájem mnoha čtenářek, včetně mě.




Pár měsíce

MAGIE ZABÍJÍ - Ilona Andrews
Ti dva se k sobě perfektně hodí, i když jsou každý jiný. To jejich škádlení a rozpory, a to jsem se bála, že když jsou spolu všechno to skončí, ale jsem ráda, že jsem se zmýlila.





Vstříc romantice

ŘÍČNÍ ZNAMENÍ - Patricia Briggs
Líbánky, líbánky... jak by to mohlo nebýt romantické? I když se dočkáme i spousty akce, ale přesto ta romantika převažuje a vůbec mi to nevadilo.





Smích, prosím

MAGIE KRVE - Ilona Andrews
Kniha plná hlášek a vtipných situací. Během čtení jsem si poznamela spoustu hlášek, které si musím zapsat do diáře. Minulý rok jsem se účastnila projektu Rok s knihou a i letos v něm pokračuji, protože je to skvělý nápad.




 

Napětím nedýcháte

STÍNY - Richelle MeadSamotnou mě překvapilo, jak se úrověň série zvedla. Konečně začínám poznávat Richelle. Tenhle díl byl hodně napínavý a hlavně konec. Týjo... musím říct, že jsem hodně napnutá a jsem zvědavá, jaké rozuzlení nám Richelle přinese.



Koukáme po obálkách

ŘÍČNÍ ZNAMENÍ - Patricia Briggs
Tuhe obálku jsem vybrala proto, že se podle mě hodí k ději knize. Nejvíce se mi líbí ty křídové znaky, které vypadají hodně zajímavě.

2 komentáře:

Děkuji za tvůj komentář. :)