neděle 7. dubna 2013

Posuď knihu podle obalu (5)


Nedělní meme, které má pod palcem Syki. Cílem je vybrat si jednu knihu a ohodnotit její obálku, jak na mě zapůsobila jestli se mi líbí/nelíbí. Budu ráda, když se také zapojíte a napíšete svůj názor.


Název: Nepřítel mého nepřítele
Autor: Kateřina Petrusová
Datum vydání: únor 2013
Nakladatelství: Fragment

Oficiální anotace:
Dluhy se musí platit. To ví i bývalá policistka Joan, která má závazek vůči samotnému králi drogového podsvětí. Ten se nyní hlásí o splacení dluhu a jako pojistku unese Joaninu malou dceru Amy. Zvládne Joan zabít Roberta Bavettu, jednoho z vůdců italské mafie, a dostat svou dceru zpět? Co když existuje ještě jiný způsob, jak Amy zachránit?



Moje hodnocení: Nejvíce se mi na knize líbí, že pasuje k prvnímu dílu. Mám ráda, když mám knihy pospolu a je vidět, že k sobě patří. I když postavy na obálce prvního dílu, na mě udělaly větší dojem, na téhle se mi více líbí New York v pozadí. Celkově obálka vypadá moc hezky a já se těším, až si knihu přiřadím do knihovny.

2 komentáře:

  1. Obálka sa mi páči, len nemám rada ak chlap má hentaké fúziky :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se to taky moc nelíbí, ale v mé představivosti ten týpek na obálce není Robert, ale více mi sedí na Tora. :D

      Vymazat

Děkuji za tvůj komentář. :)