pondělí 4. března 2013

Přečteno podtrženo - únor 2013

  • To to letí, to to letí... vítám tady březen. Konečně začne jaro a začne se oteplovat (snad). Mám ráda zimu, ale na horách, a nebo když je sníh. Nesnáším, když mrze půl dne a odpoledne je ze sněhu jen břečka a všude je špína... blé.
  • V únoru se odehrálo pár novinek. Největší asi je, že jsem se přesunula na blogspot, kde jsem více méně spokojená. Nešlape to, jak bych chtěla, ale je to mnou než si všechno ošahám a zjistím, jak to pořádně funguje. A taky proběhla soutěž o dvě knihy, výherkyně už máme a ještě jednou jim gratuluji.
Vybíráme z těchto knih:

Nejlepší kniha

SPOUTÁNI MAGIÍ - Richelle Mead

Celá série patří k mojim nejoblíbenějším, je to moje srdcovka. Tenhle díl jsem četla už asi třikrát a pořád mi vhání do očí slzy. Richelle je skvělé spisovatelka, která má velmi osobitý a příjemný styl psaní, a hlavně má děj dobře propracovaný a jednotlivé dílky zapadají do sebe.



Nejslabší kniha

NENÍ


Hrdinka měsíce

SPOUTÁNI MAGIÍ - Richelle Mead
Rose jsem si oblíbila hlavně proto, že nic nevzdává a nevidí nic černě, pokud se o tom sama nepřesvědčí. V tomhle díle jsem obdivovala, že byla ochotna obětovat všechno, jen aby Dimitrije zachránila.


 



Hrdina měsíce

DOKONALÝ PÁR - Ally Condie

Hned na začátku knihy jsem věděla, že budu team Ky a budu mu fandit. Líbil se mi, jak byl tichý a prostě byl jiný než hrdinové z ostatních knih, se kterými se běžně potkáváme. Jsem hodně zvědavá na pokračování, a jak se to nakonec všechno vyvine.



Pár měsíce

DOKONALÝ PÁR - Ally Condie
Jestli ti dva překonají tohle, tak už všechno. Cassie a Ky se mi k sobě hodí a podle mě k sobě pasují.





Vstříc romantice

DOKONALÝ PÁR - Ally Condie
V knize je tolik scén, které mi vytvořily úsměv na tváři a rozplývala jsem se. Vždycky jsem se těšila, až ti dva spolu polezou na kopec a budou se spolu učit psát.




Smích, prosím

BITVA O HEX HALL - Rachel Hawkins
Asi není moc velkým překvapením, že tuhle příčku obsadila práve Bitva o Hex Hall. Rachel pojala celou sérii s nadhledem a i do vážné situace dokázala "vecpat" vkusný humor.


 

 

Napětím nedýcháte

SPOUTÁNI MAGIÍ - Richelle Mead
Asi každý, kdo četl tuhle knihu, byl napjatý, jak to nakonec všechno dopadne. Jen těžko jsem dokázala odolat nutkání otočit pár stránek a juknout se, co mě čeká. A ten konec? Co k tomu dodat... jestli tohle není pořádné napínání čtenářů, tak už nevím.



Koukáme po obálkách

DOKONALÝ PÁR - Ally Condie
Sice jsem knihu četla jako e-book, takže ji nemám v hmotné podobě, ale kupovala jsem jí do soutěže, takže vím, že obálka na živo a asi tak dvakrát hezčí než na obrázku a i na obrázku dokáže zaujmout a polaskat na oku.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. :)