úterý 17. ledna 2012

Knihy v mých myšlenkách (sezóna druhá): Pravá krev: Upíři v Dallasu



V pořadí už třetí příspěvěk do projektu a dnes jsem si vybrala knihu ze série Pravá krev: Upíři v Dallasu od Charlaine Harris.


PRAVÁ KREV: UPÍŘI V DALLASU

Charlaine Harris


1. Proč jsem si vybrala právě tuto knihu?
Mám doma první díl, který se mi líbil, proto jsem si pořídila další dva následující.

2. Definujte knihu až dvěma slovy (přídavným nebo podstatným).
Další vraždy

3. Definujte knihu jedním slovem (slovesem nebo citoslovcem).
Zabíjet
4. S jakou postavou bych se ztotožnil/a, případně kým bych chtěl/a nebo naopak nechtěla být.
Rozhodně bych nechtěla být Sookie. Číst ostatním po celý život jejich vtíravé myšlenky? Děkuji, nemusím mít všechno. Ale možná na den bych to brala. Ale Sookie to bere statečně, ona se dokáže nad některými hroznými myšlenkami lehce povznýst. To já bych asi nezvládla.

5. Pokuste se v každém příběhu něco vyšvihnout, ať už je třeba i opravdu velmi špatný, najděte v něm alespoň jedno positivum.
Líbí se mi nový pohled na upíry, které se "začlenili" do lidské společnost, i když jsem si na to pořádně ještě nezvykla. Pořád vám vnucují příběhy, kde je upírství vehementně utajováno a najednou mají své volební právo?

6. A naopak najděte jedno negativum, ale pouze jedno, cílem je uvědomit si, co Vám na knize vadilo nejvíce, nemusí to být jen chyba v knize (spisovatelce), ale třeba i v chování postav.
Billův večně chladný hlas. Často je v knize popsáno, že mluví chladně, to by mi tolik nevadilo, ale že takhle mluví se Sookie... (Prostě mě nic jiného nenapadlo, tak jsem napsala tuhle kravinu :D)

7. Hodnocení
Knize dávám čtyři hvězdičky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. :)