středa 23. ledna 2013

Ze zákulisí knihovničky: Nakladatelství Domino

Přináším druhý příspěvek do nové rubriky. Poslední dobou tak trochu nebo spíš hodně prdim na blog a nový článek se tu objeví jednou za dlouhou dobu. Teď už se to trochu lepší, ale blížilo se pololetí a v pátek se už konečně uzavíraj známky, takže to bylo období plné písemek, na které jsem se fakt musela drtit a vyplatilo se mi to! :) Už dál o škole mluvit nebudu, protože teď jsem si uvědomila, že se budu na pátek naučit ještě dějepis :/, ale co se dá dělat.
V tento článek bude o nakladatelství Domino, od kterého mám taky recenzní výtisky, za něž jsem velice vděčná.
 


Celkem vlastním 13 knih: (zleva)
  • Bílý kůň - Alex Adams
  • Vampýrská akademie (1-6) - Richelle Mead
  • Pokrevní pouta - Richelle Mead
  • Zlatá lilie - Richelle Mead
  • Sukuba (1-4) - Richelle Mead
Koukám, že knihy od Domina ovládla jednoznačně Richelle Mead. Ona píše fakt skvěle a její knihy jsou úžasně chytlavé a čtivé. Ale ani Alex Adams nesmím opomenout, protože Bílý kůň se zařadila mezi nejlepší knihy, které jsem za minulý rok četla, a chytla mě za srdce a jen tak na ní nezapomenu. Rozhodně bych každému, kdo nečetl Vampýrskou akademii, ji doporučila. Že vám upíři nic neříkají? Dejte tomu šanci, vždycky můžete knížku zaklapnout. :)

Ještě bych si chtěla pořídit pokračování Bílého koně, doplnit sérii o sukubě Georgině, a hlavně pokračování Pokrevních pout. Ještě bych chtěla zkusit knížku Nemilovaní, na kterou jsem přišla díky Rodaw, uvidíme, kdy se k ní dostanu.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. :)