sobota 19. ledna 2013

Ze zákulisí knihovničky: Nakladatelství Fragment


Nevím, jestli určím jeden den, kdy budu tenhle článek vydávat nebo ho vždy uvěřejním, až ho dopíšu. To si ještě srovnám v hlavě. :) A co mě to vlastně napadlo? Bude to taková moje obdoba Nakladatelského marathonu, který pořádala Verča. Ale nebude to jen o nakladatelstvích, tedy ze začátku jo, ale pak se dostanou na řadu tématický články o mojí sbírce knížek.
V tomhle článku dělám přehlídku knih od nakladatelství Fragment. Od tohohle nakladatelství mám dost knih, hlavně díky recenzním výtiskům, které mi nakladatelství poskytuje.
 
 
Celkem vlastním 25 knih: (zleva)
  • 7 dní hříchů - Josef Urban
  • Nebezpečná láska - Kateřina Petrusová
  • Jak zabít milionáře - Nancy Martin
  • Napsáno krví - Andrea Kane
  • Nemám žádné jméno - Dagmar Hilarová
  • Mayské proroctví 1 - Christy Readeke
  • Mrazivé léto - Manuela Martini
  • Temná akademie 1 - Gabriela Poole
  • Lovkyně snů (1-3) - Lisa McMann
  • Stefanovy deníky (1-2) - L. J. Smith
  • Temné vize 1 - L. J. Smith
  • Vidím to, co vrah - Jill Hathaway
  • Upíří deníky (1-10) - L. J. Smith
Mezi moje nejoblíbenější knihy a zároveň ty, co bych vám doporučila, abyste si přečetli, patří: Nebezpečná láska - knížka od české autorky, která skvěle píše a příběh vás doslova pohltí. Dobrou zprávou je, že v únoru vychází druhý díl, který je o bratrovi Michaela. Pro mě velkým překvapením byla kniha Napsáno krví, u které jsem vůbec nepředpokládala, že by mě mohla nadchnout a fakt se mi líbila. A naposled bych vyšvihla celou sérii Lovkyně snů, která je napsaná hodně zvláštně, ale moc se mi to líbí a asi v létě si dám re-reading. Ostatní knihy jsou taky dobré, ale tyhle bych vyšvihla.


A do budoucna bych chtěla doplnit všechny rozečtené série, abych všechny díly měla hezky pohromadě. Dále knihu Erebos, na níž jsem četla nadšené recenze, ale nějak jsem se k ní nemohla dostat a novinku, která vyjde v únoru Deklarace smrti.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. :)