úterý 25. prosince 2012

Knihy za měsíc prosinec

Sice ještě není úplný konec měsíce, ale pochybuji, že bych si pořídila ještě nějaké knihy, protože za prosinec se mi jich sešlo dost a další (aspoň pro tento měsíc) neplánuji. Do knihovny mi přibylo pěkný 15 nových knížek a navíc jsem od Ježíška dostala čtečku, ze které mám velkou radost a už na ní čtu. :)
Během prosince se toho událo hodně. Ze začátku až do půlky měsíce jsem na blog neměla čas kvůli škole, protože jsme psali spoustu písemek, asi abychom si "užili" předvánoční čas a obávám se, že po prázdninách to začne nanovo, protože pololetí se neúprosně blíží... Taky jsme přežili konec světa :D, i když zrovna na "konec světa" se u nás stala taková událost, která by byla šťastný, kdyby přišla o tři měsíce později...

Jedinou knihou, kterou jsem si koupila, je Zlatá lilie od Richelle Mead. Je to volné pokračování na mou milovanou VA, což asi velká většina z vás ví. Knihu už mám přečtenou a je úžasná, já si jí náramně užila, protože Richelle píše fantasticky. Zamilovala jsem se do Andriana :D, kterého jsem si oblíbila ještě víc. Jen ten konec... tak moc se těším na pokračování, ale budu muset vydržet. :)

K recenzi jsem si vyžádala tentokrát tři knihy a to od nakladatelství Fragment, kterému mockrát děkuji. Všechny tři knihy jsou detektivky i kniha Jak zabít milionáře, kterou jsem chybně považovala za román pro ženy. Asi kvůli tomu názvu a obálce. Druhá kniha je Napsáno krví, kterou jsem taky nečetla, ale anotace vypadá slibně, tak uvidím. A poslední kniha je z edice Trillery, kterou nakladatelství před nedávnem začalo vydávat, a je to kniha Mrazivé léto. Tu už mám přečtenou a jsem tak trochu zklamaná. Nevím, děj mi přišel zbytečně zdlouhavý a pachatel lehce odhalitelný. Kniha je asi pro mladší čtenáře, které by příběh mohl bavit. Největší problém mi dělala hrdinka, která se chovala jak malej harant a pořádně mi pila krev.
 
No a teď se můžeme vrhnout na dárky od Ježíška, o kterých jsem věděla, ale stejně mi udělaly radost. Musím se pochlubit s novou čtečkou, kterou jsem si nevybrala. Kdyby bylo ne mně, vybrala bych si jinou, ale i za tuhle jsem ráda, začínám se teprve na ní učit a snad mi postupem času bude vyhovovat a já budu spokojená. Ten obrázek je můj spořič - když s čtečkou nepracuji začnou mi tak běham obrázky různých spisovatelů. To se mi hodně líbí.

K Vánocům taky neodmyslitelně patří normální knihy, které mám nejradši. Ráda listuji novou knihou, kterou ještě nikdo neotevřel. A já jich dostala 11 najednou, hned po rozbalení jsem je musela prolistovat... Na první obrázku jsou knihy, které jsem si pořídila, abych doplnila rozečtené série, kterých mám v knihovně požehnaně. Asi před deseti dny, jsem přečetla druhý díl ze série Hex Hall, který mě sice trochu zklamal, ale skončil napínavě a jsou ráda, že mám další díl a to Bitvu o Hex Hall, má krásnou obálku jako celá série, ale ta fialová je božská. Pořídila jsem si jednáctý díl PK - Smrtelná odplata a soubor povídek Dotek mrtvých. Právě čtu Mrtví v rodině a musím říct, že to není to, co to bývalo... s další a další dílem se snižuje kvalita a to mě hodně mrzí, protože svého času to byla moje oblíbená série... a ani Eric není takový jaký býval, už mi nepřijde tak sexy. Pravá krev není tak dobrá, jak bývala, ale za to Noční lovci a Mercy Thompson... Můžu se pochlubit Jednou nohou v hrobě a Říčním znamením. Na tyto knihy se vážně těším!

Dále jsem si pořídila opěvovaný první díl Loď mězi hvězdami. Na tuhle knihu jsem opravdu zvědavá a jestli bude taková jako její obálka, která je úžasná a nemůžu se na ni vynadívat, tak se mám na co těšit.
Rozšířila jsem svou sbírku dívčích románů a to o Potížistku od Lenky Lanczové, která je konečně k sehnání a o Poslouchej! od Sarah Dessen. Od ní jsem četla Ukolébavku, která nebyla špatná, ale taky nebyla žádný trhák. Pořád přemýšlím, jestli Poslouchej! nemá něco společného s filmem Mluv!, ve kterém hraje Kristen Stewart, tak uvidím, až ji přečtu, jestli moje tušení bylo správné.
Na konci minulého roku jsem si dala předsevzětí, že rozšířím svou knihovnu o klasiku. (Teď mě napadlo, že bych mohla nafotit knížky tohohle žánru nafotit a ukázat, jak jsem si předsevzětí vzala k srdci.) Pořídila jsem si Na Větrné hůrce, o které se hodně mluví, a já bych k tomu konečně taky chtěla něco říct. Dále Annu Kareninu, které jde teď do kin. Annu se s největší pravděpodobností vezmu na hory a bude se snažit přečíst ji tam. A poslední knou je Oliver Twist, kterého mám do povinné četby.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. :)