pondělí 24. září 2012

Žiju, nežiju... aneb jak to šlo - podruhé

Tak jsem šla po týdnu stráveném mimo domov zase do školy. Docela šok, hlavně když jsem si uvědomila, že je už 17.9., kam se poděly všechny ty dny? Mě přijde, jako bychom šli včera třetího do školy.

Dlouho jsem přelouskávala Mayské proroctví (recenze), která měla skvělý námět, akorát to zpracování trochu pokulhávalo a tak trošku mě to zklamalo a zárověň nadchlo. Divné, co? :D Prostě mě fascinují všechny staré americké kultury, ale něco mi přišlo přitažené za vlasy.

O víkendu jsem se konečně dostala k čtvrtému dílo Sukuby, který mi přešel od nakladatelství Domino, za co mám velkou radost a moc děkuji! Už jsem skoro u konce a líbí se mi to. Řekla bych, že se v sérii konečně začalo něco pořádného dít a Georgina není tak ufňukaná. Doufám, že to dnes dočtu, ale uvidím, mám toho nějak moc do školy.


No a taky jsem po dlouhé době zašla do knihovny. Původně jsem šla vrátit knížky, které si půjčila mamka, ale pak jsem uviděla Padlí andělé 1 a ta obálka se mi fakt líbila a knihu jsem si půjčila, i když mám doma plno nepřečtených knih.
 
Taky mám velkou radost, protože se na stránkách Fantom printu objevil další díl ze série Kate Daniels, kterou jsem si zamilovala a budu ji vychvalovat do nebes, protože je skvělá. Kniha nese název Magie krve. Obálka mě moc neuchvátila, ale zase se vztahuje k ději - to se mi na druhou stranu líbí.

Anotace:
Kate Danielsová se "stará" o paranormální problémy, jež nikdo jiný nechce řešit, zvlášť pokud se týkají společnosti kožoměnců v Atlantě.
Když ji povolají k prošetření rvačky v Ocelovém oři, baru na hranicích mezi územím kožoměnců a nekromantů, rychle zjišťuje, že se ve městě objevil nový hráč. Starý tisícovky let, a co víc, bojoval v nesčetných válkách po boku jejího otce.
Kdo ví, jestli tenhle protivník nebude moc velké sousto i pro Kate a Currana, Pána šelem. Protože tentokrát bude muset Kate čelit vlastní rodině…

No a taky jsem mrkala, jak nakladatelství nezahálej a vydávají nové a nové knihy. Je to skvělé, ale kde má člověk schánět peníze? :D Vyšel třetí díl Hex Hall a já nemám přečtený ten druhý. Vyšel čtvrtý díl Andělů a já nemám ten třetí. A tak je to dál a dál... No pozitivná na tom je, že mám v říjnu svátek, takže mi přibudou penízky a já si pořídim knihy, abych měla do Vánoc co číst. :-) Nakonec bych vám chtěla říct, že se rozjelo natáčení druhého dílu Hunger games, které má premiéru naplánovanou na listopad 2013 a já ještě neviděla ten první. Nevím, na co čekám, když se mi knihy líbily. No koukám, že mám spoustu restů ve čtení i ve filmech. Musím zkouknout ty HG a s Lovcema duchů bych mohla hnout, protože jsem se nějak zasekla u druhé série, protože není čas.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. :)