úterý 18. září 2012

Přečteno podtrženo - srpen 2012

  • Většina z nás už dávno zasedla do školních lavic, některé to teprve čeká, ale jistě se to blíží.
  • Já dlužím hitparádu knih za měsíc srpen a je to neuvěřitelné, ale za chvíli končí zase září a já tohle budu sepisovat znovu. Ten čas fakt strašně rychle letí...
  • Za srpen jsem přečetla 7 knih a jednu rozečetla a dočetla ji v září, takže ta bude až v dalším shrnutí.
Vybíráme z těchto knih:
 

Nejlepší kniha

PÝCHA A PŘEDSUDEK - Jane Austenová
Skvělá klasika, kterou jsem si naprosto užila a nevadilo by mi, kdybych si ji musela přečíst znovu. Škoda že ji nemám v povinné četbě, ale co se dá dělat.


Nejslabší kniha

MRTVÍ ODCHÁZEJÍ - Charlaine Harris
Určitě víte, jak mám moc ráda Pravou krev a nedám na ni dopustit, ale tenhle díl mě doopravdy zklamal a je pro mě zatím nejslabší z celé série. Začátek byl celkem nudný, nic se nedělo. Najednou hrc prc - akce a zase najednou konec, všechno vyřešeno, rozbité huby a tečka. Harris to hodně urychlila a ulehčila si to - v tý nejhorší bitce Sook upadne do bezvědomí, takže nevíme, vůbec nic.

Hrdinka měsíce

SÓLO PRO KRISTÝNU - Lenka Lanczová
Kristýna byla fakt dílo, která šířila skvělou, veselou náladu. Byla takový třeštiprdlo a kdykoli byl nedaleko nějaký trapas, ona se nevědomky chytla příležitosti a pobavila mě i okolí.

Hrdina měsíce

VSTŘÍC TEMNOTĚ - Lisa McMann
V prvním díle na mě Cabel nijak zvlášť nezapůsobil (maximálně když jsem se smála jeho jménu). Ovšem teď jsem si ho svým způsobem oblíbila. Moc se mi líbilo, jak chtěl Janii pomoct a všechno ji ulehčit, i když ona to náležitě neocenila.


Pár měsíce

PÝCHA A PŘEDSUDEK - Jane Austenová
Elizabeth a pan Darcy. Co jiného dodat? Kdo četl pochopí. :-)




Vstříc romantice

JAK ZAČÍNÁ LÁSKA - Meg Cabot
I přesto, že byl příběh vyprávěn v mailech, v knize bylo dost romantiky. Ale pořád jsem zastáncem názoru, že by Meg udělala líp, kdyby knihu napsala normálně. Víc bych si ji užila a dostala by plný počet.

Smích, prosím

SÓLO PRO KRISTÝNU - Lenka Lanczová
Pokud chcete tip na vtipnou letní knihu, u které se pořádně zasmějete, sáhněte rozhodně po téhle. Snad u žádné knihy od Lenky jsem se tolik nenasmála, možná u Náhradního prince, ale to bych kecala.


Napětím nedýcháte

DOKONALÉ - Sara Shepard
Napjatě stále čekám, kdo může být záhadná/ý -A. Pořád to nevím, a ještě asi dlouho vědět nebudu, protože sleduju seriál a tam to taky ještě nevíme. Navíc série má, tuším, 12 knih? To je pořádné číslo.


Koukáme po obálkách

VSTŘÍC TEMNOTĚ - Lisa McMann
Jsem velká fanynka obálek série Lovkyně snů. Ta první obálka se mi sice líbila o trošku víc, ale tahle je taky pěkná.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. :)