úterý 24. července 2012

Knihy v mých myšlenkách (sezóna druhá): Divergence


Divergence

Veronica Roth

1. Proč jsem si vybrala právě tuto knihu?
Všude jsem četla nadšené recenze. A řekla jsem si, že to nebude jen tak a navíc je hodně vysoko hodnocena a kolem samí nadšení čtenáři a jako bonus nádherná obálka.

2. Definujte knihu až dvěma slovy (přídavným nebo podstatným).
Jiný svět

3. Definujte knihu jedním slovem (slovesem nebo citoslovcem).
Věřit


4. S jakou postavou bych se ztotožnil/a, případně kým bych chtěl/a nebo naopak nechtěla být.
Největší dojem na mě udělala Trisina matka. Chtěla bych jednou žít s jistotou, že zvládnu to co ona.

5. Pokuste se v každém příběhu něco vyšvihnout, ať už je třeba i opravdu velmi špatný, najděte v něm alespoň jedno positivum.
Jenom jedno? Já bych chtěla pochválit celou knihu. Jsem úplně nadšená a přidávám se k velkému zástupu fanoušků. Nemůžu se dočkat dalšího dílu. Skvělá myšlenka, skvělé postavy, skvělá zápletka, nádherná obálka, nádherně napsaná kniha.

6. A naopak najděte jedno negativum, ale pouze jedno, cílem je uvědomit si, co Vám na knize vadilo nejvíce, nemusí to být jen chyba v knize (spisovatelce), ale třeba i v chování postav.
To že kniha nemá dvakrát více stránek. Nechce se mi čekat na další díl...

7. Hodnocení
Kniha na mě udělala velký dojem. Jsem nadšená a nadšená. :D Takže jaképak asi můžu dát hodnocení? Samozřejmě že pět hvězdiček!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. :)