úterý 1. května 2012

Byl pozdní večer – první máj – večerní máj – byl lásky čas... aneb zaHOPkej si taky

Hynku, Viléme, Jarmilo..., i vy všichni ostatní,
taky jste si všimli, že se nám někde ztratilo jaro a žezlo rovnou přebralo léto? Poslední dny jsou pořádné pařáky a víte co? Já jsem nemocná. :D Nemohla jsem si vybrat lepší dobu... ale stejně chodím na zahradu, takže moje alergie na sluníčko má šanci se projevit a není o nic ochuzena. Vím, že bych měla ležet, jak mi nakázal doktor, ale doma se to prostě nedá vydržet... Snad za to nepřijdu do pekla. :D

V nebi je sice hezké podnebí, v pekle lepší společnost... (Autor neznámý)

S příchodem prvního máje se můžeme zúčastnit knižního hopu a nejen jednoho. Máme tu rovnou dva! Soutěžíme o pěkné ceny, takže se zkuste zúčastit a udělejte blogerům radost. :) A kdeže se můžete do soutěžích o knihy zapojit?


První HOP pořádá Syki, které má na svědomí několik knižních hopů.


No a druhý HOP pořádá Jane.
(Na stránky se dostanete kliknutím na obrázky.)

Na konec bych vás ještě popohnala, aby jste vy, kteří jste nebyli políbení pod rozkvetlou třešní a nechcete "uschnout", to rychle napravili. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. :)