neděle 8. dubna 2012

Knihy v mých myšlenkách (sezóna druhá): Mrazivý polibek


Mrazivý polibek

Richelle Mead

1. Proč jsem si vybrala právě tuto knihu?
Miluju celou sérii o Rose a Dimitrijovi. Sérii mám natolik ráda, že jsem se rozhodla, že si ji celou přečtu hezky od začátku.

2. Definujte knihu až dvěma slovy (přídavným nebo podstatným).
Útoky Strigojů

3. Definujte knihu jedním slovem (slovesem nebo citoslovcem).
Bojovat
4. S jakou postavou bych se ztotožnil/a, případně kým bych chtěl/a nebo naopak nechtěla být.
Nechtěla bych být Lissou. Vadili by mi její schopnosti, ze který dostává deprese, i když teď je potlačila. Taky by mi vadilo, že by ode mě královštví stále něco očekávali, protože bych byla poslední ze svého rodu.

5. Pokuste se v každém příběhu něco vyšvihnout, ať už je třeba i opravdu velmi špatný, najděte v něm alespoň jedno positivum.
Líbí se mi, jak Richelle dokáže dokonale popsat pocity, že si kolikrát připadáte jako samotná Rose.

6. A naopak najděte jedno negativum, ale pouze jedno, cílem je uvědomit si, co Vám na knize vadilo nejvíce, nemusí to být jen chyba v knize (spisovatelce), ale třeba i v chování postav.
Konec. Konec knihy mi tak strašně vadil. Ráda bych se z toho vypsala, ale nechci vám nic naspoilerovat. :)

7. Hodnocení
Kniha se mi moc líbila, až na ten smutný konec knihy, který mě dokázal rozbrečet. Knihu jsem ohodnotila třemi hvězdičkami.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. :)