neděle 4. prosince 2011

Vánoční řetězovka (2)

Druhá číst Vánoční řetězovky, kterou pořádá Sue. Jaké otázky si přichystala dnes?

Patří podle tebe sníh k Vánocům, nebo Vánoce jsou Vánocemi i bez něj?

Podle mě rozhodně sníh k Vánocům patří! Miluju, když se o Vánocích vzbudím a za oknem padají sněhové vločky. Vždycky se mi tělem rozlije příjemný pocit. Ani si nepamatuju, že bych zažila Vánoce bez sněhu. Aspoň večer trochu sněžilo. Doufám, že i letos budou bílé Vánoce.

Vaříte na Vánoce tradiční jídla?

No určitě. Vždyť by to nebyly ty pravý Vánoce.

Jaké dárečky nejraději dáváš?

Ty, které udělají největší radost. Vždy mě moc těší, když vidím, že právě můj dárek někoho potěšil.

Jaká je tvoje nejoblíbenější vánoční pohádka?

Tak rozhodně klasika - Tři oříšky pro Popelku, na kterou koukáme, když si rozdáváme dárky. Mám ráda staré české pohádky. Už odmala mám ráda s Čerty nejsou žerty, Ať žijí duchové, Lucie postrach ulice... Taky nepohrdnu pohádkami z ameriky. Vlastně celý Štědrý den je u nás zapnutá televize a i při práci po očku sledujeme pohádky.

Jaká je tvoje nejoblíbenější vánoční skladba?

Líbí se mi spousta vánočnícch písní od těch českých až po ty zahraniční.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. :)