sobota 3. prosince 2011

Sonáta pro dvě srdce

Autor: Lenka Lanczová
Nakladatelství: Víkend
Počet stran: 224
Doba četby: 2dny

Oficiální anotace:
Prázdninový příběh o tom, co všechno se dá dělat a stihnout v průběhu dvou týdnů a také o tom, že každá mince má dvě strany. Slunce, prázdniny, letní lásky a čtrnáct dní bez rodičů strávených na trampu, to jsou pojmy, které znějí Lucce, hlavní hrdince příběhu, jako ta nejkrásnější hudba. Však se také během nich stane spousta věcí! Zábavných, dobrodružných, napínavých i romantických. Mohou za to především kluci, které Lucie a její dvě kamarádky, Jana a Dominika, potkávají. Krásné prázdniny však poznamenají všechny tři.
Můj názor:
Lenka Lanczová je vlastně jediná česká autorka, kterou záměrně vyhledávám. Její knihy jsou správně oddychové. Já je čtu ráda, když jsem nemocná nebo mám špatnou náladu, protože se u nich odreaguji. Píše ze života a hodně se nechá inspirovat situacemi, které se doopravdy staly. Navíc se často setkáváme s postavami, o kterých jsme se mohli dočíst v dříve vydaných románech. S čímž jsem se setkala poprvé.


Tři kamarádky se vydávají na vlastní pěst vstříc prázdninám, které chtějí strávit na Bezdrevu. No, a aby jim to prošlo, tak rodičům sdělí, že tráví slunečné dny u Janiny babičky. A tak velké dobrodružství může začít. Dívky zažijí hodně všedních i nevšedních zážitků. Každou z nich prázdniny poznamenaly a ovlivnily.

S hlavní hrdinkou, která nás provází příběhem, jsem si sedla. Byla sympatická, akorát zpočátku se nedokázala odvázat, ale i to se časem naučila. Druhá účastkyně trampu Dominika. Ta byla pěkný dílo. Že se Lucka neuměla tolik odvázat? Nevadí, Dominika to v plné parádě vykompenzovala. A Jana? Ta mi nijak výrazná nepřišla.

Jako většina knih od Lenky se četla velice snadno a rychle. Bylo to příjemné počtení a je dobré si jednou za čas dát oddych od fantasy žánrů.
Jedno velké bezvýznamné plus má tato kniha - ráda čtu o létě, zvláště v období, kdy je počasí všelijaké jen ne hezké. Což je právě teď. Závidím jim, protože bych taky bez váhání odjela někam za teplem.
Knize najdete úplně všechno, co mají obsahovat dívčí romány - hádky, lásku, intriky a legraci, kterou Lenka jenom kypí. Pokud vyhledáváte knihy, u kterých si odpočinete nebo knihy dívčí tématiky, rozhodně šáhněte po některé knize z pera Lenky Lanczové.


Moje hodnocení:


zdroj obrázků: www.weheartit.com

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. :)