sobota 10. prosince 2011

Čtení na zasněžené večery #2

Druhý příspěvek do zimního projektu, který pořádá Vee společně se Sue. Pokud chcete vědět, jaké byly moje myšlenkové pochody během prvního adventního týdne, mrkněte se sem.


4. prosince - Vrhla jsem se na Gejšu, konečně. Dlouho jsem se na ní chystala a teď jsem se k ní dostala. Stále doma pilně pečeme cukroví. Už nám toho moc na pečení nezbývá, ale to mazaní krémem nebo marmeládou...

5. prosince - Několikrát jsem viděla film, ale moc i ho nepamatuji. Budu ho si ho v nynější době pustit znovu.

6. prosince - Takže pan Tanaka je pěknej hazl vám povím... Asi nepochopím, jak někdo může prodat své děti.

7. prosince - Malá Čijo se rozkoukává v Kjótu. Hacumomo je taky pěkná mrcha, ale to už vím z filmu. Taky mě zarazilo, že v knize se mluví o Dýni a ve filmu je Tykev. Trochu mě to zmátlo, ale jak jsem si uvědomila o koho se jedná, už mi to tolik nevadilo.

8. prosince - Jsem okouzlena japonskou kulturou. Zjistila jsem, že spousty věcí jsem si představovala jinak...
Už máme konečně dopečeno i nazdobeno. Ještě mi zbývá pár perníčků a letos už to máme z krku. :)

9. prosince - Knize už se odehrává druhá světová válka. Blížím se k samotnému konci knihy.

10. prosince - Dnes dopoledne jsem knihu dočetla. Velmi se mi líbila a určitě jí doporučuji dál. Příběh je velmi dobře od vyprávěn a převeden do knižní podoby. Sajuri byla dobrá vypravěčka a rozhodně měla o čem vyprávět.
Dnes jsem měla taneční workshop a zejtra pokračuje. Chtěla jsem se taky vrhnout na knihu od Stephena Kinga, ale jsem sama doma, takže snad někdy jindy. :D

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. :)