neděle 18. prosince 2011

Čtení na zasněžené večery


Předposlední příspěvek do projektu, který pořádá Vee. Přidávám se taky odkazy na předchozí články, aby jsme si mohli přečíst, co se mi honilo hlavou předchozí dva týdny. 1. adventní týden a 2. adventní týden.

11. prosince - Dnes jsem měla pokračování tanečního Workshopu, při kterém mě chytla nesnesitelné migeréna. Takže jsem přijela domů a šla si lehnout.

12. prosince - Nešla jsem do školy, protože jsem zvracela a migréna přetrvává. Na poličce mám knihu Cujo od Stephena Kinga, zkoušela jsem číst, ale po pěti stranách jsem knihu opět odložila - bolela mě z toho čtení hlava.

13. prosince - Ještě jsem si nanešla čas na čtení. Mám toho spousty na dopisování. To by jste nevěřili, kolik toho probereme u nás ve škole.

14. prosince - Zatím mě kniha Cujo nijak moc nechytla. Kdo ví, třeba se to ještě rozjede.

15. prosince - Dnes jsem nestihla přečíst ani řádek. Snad zítra.

16. prosince - Vrhla jsem se do četby, ale stále mě to nijak nezaujalo, ale nechci to odkládat.

17. prosince - Po dopsání tohoto článku mám v plánu usednout za knihu a číst a číst. Chci to už konečně dočíst, abych se mohla vrhnout a něco jiného.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. :)