pondělí 28. listopadu 2011

Vánoční řetězovka (1)


Je tu první adventní neděla a s ní projekt, který pořádá Sue. Každou adventní neděli bude uveřejněno pět otázek, které se týkají Vánoc. Takže teď nás čeká první část.

1. Co máš na Vánocích nejraději?

Na Vánoce se hlavně těším kvůli atmosféře, která se kolem vznáší. Je to čas, kdy se sejdeme celá rodina pohromadě a poklábosíme. Taky miluju vánoční pohádky. Nejradši mám Tři oříšky pro Popelku, na kterou se díváme, když rozdáváme dárky.

2. Jaké máte rodinné zvyky?

Každý rok se s taťkou pokoušíme nejíst, abychom viděli zlaté prasátko, ale musím se přiznat nikdy jsme to nevydrželi... Snad letos?
Večer při Štědrovečerní večeři si dáváme kapří šupinku pod talíř, aby jsme měli štěstí. K večeři máme rybí polévku, kterou dělá strejda vynikající, bramborový salát a kapra. Po jídle čekáme, až zazvoní zvoneček a přesuneme se k vánočnímu stromečku, kde si rozdáme dárky. Po rozdání dárků ještě jezdíme k tetě, kde si rozdáme zbývající dárky a společně se díváme na televizi. A o půlnoci vyrážíme na půlnočku, do kostela v našem maličkém městě.
 

3. Jak dlouho jsi věřila na Ježíška?

Řekla bych, že moc dlouho ne. Možná do první třídy. Řekla bych, že je to škoda, protože dodnes si pamatuju, jak chodila se svým tatínkem před dům vyhlížet Ježíška. Dnes mi je smutno, když slyším školkové dítě, jak ví, že Ježíšek neexistuje. Jsou dosti alergická, když v obchodech vidím kýčovité postavičky Santa Clause. On sám mi nevadí, ale ať si ho nechají v anglicky mluvícícch zemích. My máme Ježíška!

4. Jaké dárečky nejraději dostáváš?

Když jsem byla malá, tak jsem nerada dostávala měkké dárky, což asi všichni znáte. Nejraději jsem měla ty velké a ty co hrastily. Dnes mám radost z každého dárku, který najdu pod stromečkem. Většinu dárků si vybírám sama, takže mě nečeká žádné velké překvapení, ale vždy najdu několik dárků, o kterých jsem nevěděla.

5. Jaký je tvůj neoblíbenější dáreček z dětství?

Mám víc svých oblíbených dárků z dětství. Milovala jsem plyšáky, kterých mám plnou hromadu ve sklepě. Taky jsem si vždycky přála lego, ale to jsem nikdy nedostala.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. :)