pondělí 28. listopadu 2011

Čtení na zasněžené večery #1


První příspěvek do zimního projektu, který pořádá Vee společně se Sue. Článek budu postupně doplňovat, předem se omlouvám, ale asi nebudu stíhat se každý den dostat na internet, ale zápisky si zapíšu na papír a hromadně doplním. :)

27. listopadu - Dočetla jsem první díl Pravé krve od Charlaine Harris. Musím říct, že jsem za vraha celou dobu považovala někoho jiného. Konečné rozuzlení mě opravdu překvapilo.
Mimochodem, doma už jsme dneska pekli cukroví, jak jste na tom vy? :)

28. listopadu - Dnes jsem se chtěla vrhnout na knihu Pád, kterou mám už nějakou dobu doma na poličce a ještě jsem se k ní nedostala, večer jsem byla po tréninku natolik unavená, že jsem s mamčou zhlédla Četnocké humoresky, a pak okamžitě usnula.

29. listopadu - Tak jsem konečně uchopila knihu Pád od Lauren Kate do rukou. Teprve jsem přečetla úvod z minulosti. Ta dívka, o které se tam mluví - je to Lucinda nebo ne?

30. listopadu - Ona jí její vlastní matka ostříhala vlasy holícím strojkem? Co je to vůbec za školu, spletli si to s ústavem pro psychopaty? Protože tak mi někteří z nich připadají...

1. prosince - Pokračuji ve čtení Pádu. Kniha se mi líbí, i když vím (teda aspoň si to myslím), o co se od samého začátku jedná.

2. prosince - Čtu, čtu, čtu... A jsem teprve v polovině! Uvědomila jsem si, že bych měla pěkně pohnout, pokud chci postavit celého sněhuláka! Proč mi čtení trvá tak dlouho? Není to chyba knihy, ale není teď vůbec čas. Děláme cukroví a tak. Mimochodem teď jsme dodělali košíčky a ořechy. Doufám, že s tou četbou trochu pohnu.

3. prosince - Takže jsem dočetla Pád, takže brzy můžete očekávat recenzi. Dneska už od ráda se pipláme s cukroví, asi pře hodinkou jsme skončili... Už aby jsme to měli za sebou a všechno bylo upečené a namazané marmeládou.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. :)