úterý 22. listopadu 2011

The Twilight sága: Rozbřesk část 1.

Ano, taky jsem byla zblázněná do TTS a Edwarda! Koukám, že už je to tři roky (páni, to to letí!), kdy jsem narazila na tuhle sérii. Přesně si pamatuji, jak horlivě jsem četla první knihu, abych to stihla přečíst do premiéry filmu.

Sice jsem byla v kině už v sobotu, ale nějak jsem se k tomu dostala až teď. Do maličkého kinosálu jsem šla bez jakéhokoli očekávání. Vlastně bych na ani nešla, kdyby se mnou nešly sestřenice. Až když jsem si sedla a čekala až film začne, tak jsem si uvědomila, jak se na něj těším. Vzpomněla jsem si na ty pocity, které jsem měla, když jsem horlivě vyčkávala na první díl.

Nechci ani nebudu tady sálodlouze rozepisovat děj filmu, protože každý ho aspoň trochu zná a nechci vám kazit překvapení (pokud jste ještě film nezhlídli).

Musím říct, že filmaři a herci odvedli povedenou práci! Konečně jsem Edwardovi a Belle věřila, že jsou zamilovaný pár. Konečně to mělo ten nádech jiskření, které jsem postrádala v předešlých dílech.

Tvůrci filmu se držely docela hodně knihy, což pro mě bylo velké překvapení. Belly porod jsem si sice představovala úplně jinak, ale zase mi to vynahradili proměnou, jejíž zpracování se mi líbilo a nenapadlo mě. Abych řekla pravdu, tohle předčilo mou představivost.

Řekla bych, že konečně i Jacoba udělali takového, jak má být. Protože i mě samotné kolikrát ve filmovém zpracování pekelně lezl na nervy a to jsem Team Jacob! Myslím si, že na něj spousta fanoušků změní nároz po skočení Rozbřesku.

Film bych určitě doporučila dál. Mě se líbil a hodně mě překvapil. Už se těším až se budu moct kouknou na film doma v klidu, protože jsem neměla brýle a spoustu jsem toho neviděla. Ke všemu dost lidí přede mou chodilo na záchod a věřte tomu, že si vždycky dokázali vybrat tu nejnevhodnější chvíli.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. :)