sobota 5. prosince 2015

Postcrossing #1 (listopad 2015)


Několikrát jsem se setkala s tímto projektem, ale nikdy jsem se do něj nezapojila. Až do teď, kdy mi moje spolubydlící, která je postcrossinguje už přes rok, vyprávěla, jaké pěkné pohledy dostala a odkud. No a tak mě prostě nalákala a já se taky zaregistrovala a už taky posílám pohledy. :)

Poslané pohledy:
- Kate, Rusko
- Silvia, Německo
- Jim, USA
- Yoshimi, Japonsko
- Marzena, Polsko
- Roman, Rusko
- Darya, Rusko
- Natalia, Rusko






Taky jsem začala vyrábět vánoční přáníčka, protože jsem v Lidlu objevila sadu, tak jsem si ji musela koupit a začala jsem tvořit. :) Docela mě to chytlo a rozhodla jsem se poslat vánoční přání rodině a kamarádům, tak doufám, že to stihnu, protože poslední dobou vůbec nic nestíhám. :D


Obdržené pohledy:
- Inga, Německo
- Pepa, Česká republika
- Rien, Nizozemsko
- Yulia, Belgie
- Eriko, Japonsko




Možná jste postřehli, že je tady jeden pohled, to je pohled z Mariazell, kde byly moje spolubydlící a tak mi přivezli nádherný pohled. Na závěr ještě všechny pohledy spolu.


5 komentářů:

  1. Jé ...jsem ráda, že se někdo další účastní postcrossingu. Já jsem začala tento projekt provozovat ve škole v rámci anglického jazyka. Pamatuji si ten výraz, kdy jsme obdrželi první pohlednici :) Přeji i nadále krásné pohlednice a veselé úsměvy, které ti přinesou :)

    http://milujemekihy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Už strašně dlouho nad tímto přemýšlím, ale nikdy jsem se k tomu nedokopala :)

    Unknownie.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můžu to jen doporučit, taky jsem se k tomu dlouho odhodlávala, nakonec mě nakopla spolubydlící a vůbec toho nelituju, ba naopak. :)

      Vymazat
  3. O Postcrossiongu vím už asi rok, ale stále jsem se odhodlávala a prostě jen pozorovala komunitu. A na konci listopadu jsem se rozhoupala a odeslala svých prvních pět pohledů - Rusko, Německo, USA, Nizozemí a Čínu. Zatím došel pohled jen do Nizozemí, tak jsem hned losovala znovu, a to do Francie. :-) Vážně je to návykové. :-D Už se těším, až mi přijde první pohled.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto souhlasím, že je to návykové. Já teď nemůžu posílat, protože čekám, až dorazí pohledy do USA a Ruska, kam už putují skoro měsíc. :(

      Vymazat

Děkuji za tvůj komentář. :)