pondělí 18. srpna 2014

Ze zákulisí knihovničky (4): CooBoo


 Další článek, tentokráte se podíváme na nakladatelství, které se u nás objevilo teprve nedávno, ale dokázalo si získat zástupy čtenářů, protože vydávají opravdu dobré knihy. :)


 Celkem vlastním 7 knih (zleva):

  • Loď mezi hvězdami
  • Jsem roztříštěná
  • Divergence
  • Rezistence
  • Když se pes směje
  • Poslouchej!
  • Tweety s city

Od minule mi přibyly čtyři knihy a to pokračování Divergence, Poslouchej!, Tweety s city a Jsem roztříštěná. Ještě stále nemám přečtenou knihu Když se pes směje, ale snad to brzy napravím, i když doma mám spoustu dalších nepřečtených knih, které mě lákají více. :)) 
Mezi moje nejoblíbenější patří Divergence, která je úžasná, i když druhý díl je o trochu horší. Pak je dobré Poslouchej!, což je holčičí román, který stojí za přečtení a ještě se mi moc líbila Jsem roztříštěná, u které jsem si (ani nevím proč) ještě nedokoupila pokračování, ale hodlám to napravit. :))


Pořídit bych si chtěla hlavně třetí díl Divergence, který je prý hodně zabijácký... tak jsem na to zvědavá. Dál bych si ráda pořídila pokračování Jsem roztříštěná a právě vyšlé novinky Léto na druhý pokus a Můj život u sousedů. Ale hlavně bych si chtěla pořídit Polibek pro Annu, kterou jsem četla minulé léto a je to tak úžasná kniha, že tu prostě musím mít doma! :))


1 komentář:

  1. Podle mě je CooBoo jedno z nejlepších nakladatelství vůbec. Jejich knihy mám hrozně ráda.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj komentář. :)