neděle 3. srpna 2014

Posuď knihu podle obalu (45)


Nedělní meme, které má pod palcem Syki. Cílem je vybrat si jednu knihu a ohodnotit její obálku, jak na mě zapůsobila jestli se mi líbí/nelíbí. Budu ráda, když se také zapojíte a napíšete svůj názor.


Název: Kde hvězdy stále září
Autor: Trish Doller
Datum vydání: srpen 2014
Nakladatelství: CooBoo


Oficiální anotace:
Co si Callie pamatuje, je na útěku se svou matkou, která ji jako dítě unesla od otce. Callie nikdy nežila normální život – nikdy neměla opravdový domov, nikdy nepoznala svou rodinu, nechodí do školy a nejčastěji se živí jídlem z automatů. A když její matku zatkli a Callie se vrací ke svému otci, musí najít způsob, jak nechat minulost za sebou a jak se stát součástí velké rodiny. A hlavně musí uvěřit, že láska opravdu existuje a ona může být milována, nejen využívána. A jaké místo se k tomu hodí víc než malé městečko na Floridě s velkou řeckou komunitou, kde je celý rok krásné počasí, oceán je za rohem a rybářské lodi každé ráno vyrážejí na lov?

Trish Dollerová napsala neuvěřitelně poutavý a drsný příběh o tom, jak se vyrovnat se ztrátou, zradou i láskou – a hlavně příběh o tom, jak neztratit sám sebe


Moje hodnocení: 
Z téhle obálky mám takové rozporuplné pocity. Na první pohled mi přišlo, že je na obálce vánoční stromeček se světýlky a až když jsem si přečetla anotaci, tak mi to přišlo divný a podívala jsem se na obálku pořádně a zjistila, že to vlastně není stromeček, ale dívka v zelených šatech s nějakými světýlky. No, obálka by se mi hodila asi spíš k vánočnímu příběhu, dokonce i to písmo by mi ladilo k Vánocům. 

1 komentář:

  1. Přesně souhlasím s Tvým hodnocením :-). Taky mi to přijde jako vánoční příběh... :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj komentář. :)