neděle 6. července 2014

Zhlédnuté filmy za červen

  • K tomuto článku mě přivedla Lumos S., u které jsem četla doporučení na filmy a díky tomu jsem objevila pár dobrých filmů. Proto jsem se rozhodla udělat takovýhle článek, kam shrnu všechny filmy, které jsem za daný měsíc viděla. Možná vás nějaký film zaujme, ale hlavně to beru jako seznam pro mě, abych věděla, co bych komu měla doporučit, když se mě zeptá. :)

Světová válka Z // World War Z


Gerry Lane (Brad Pitt) pracuje pod hlavičkou Organizace spojených národů jako expert na řešení nejrůznějších krizových situací. Kdykoliv se někde na světě mimořádně vyhrotí místní poměry, Gerry přijede a většinou dokáže identifikovat zdroj krize a nalézt řešení na uklidnění situace. Tyto schopnosti se mu budou náramně hodit, protože v podobnou horkou destinaci se právě proměnil celý svět. Lidstvo začala ve velkém decimovat virová epidemie gigantických proporcí, a pokud se ji nepodaří co nejrychleji zastavit, nebude už koho zachraňovat. Situace je o to horší, že se virus projevuje nebývalou agresivitou nakažených, kteří záměrně napadají ty, jimž se nemoc zatím vyhýbá. Uprostřed apokalypsy musí Gerry najít zdroj nákazy, protože bez jeho lokalizace nelze v boji s  neviditelným nepřítelem uspět. Hledání příslovečné jehly v kupce sena by pravděpodobně bylo mnohem snazší, protože cíl Gerryho mise se může ukrývat kdekoliv na světě. (csfd.cz)


Abych řekla pravdu, nikdy jsem si nemyslela, že bych se na tenhle film podívala – měla jsem tu možnost několikrát a vždycky jsem ho zavrhla, protože jsem si myslela, že se bude jednat o pěknou kravinu, ale víte co? Když jsme si to ve škole pustili, tak mě to tak chytlo a film jsem si užila a byla u něj napnutá jako dlouho u žádného filmu ne. Opravdu mě to bavilo, asi to bylo tím, že jsem od toho moc neočekávala a navíc, která z nás by se ráda nepodívala na Brada, hm? No a co, že je o malinko starší než můj táta! :D

Moje hodnocení: 5 hvězdiček


50x a stále poprvé // 50 First Dates


Ošetřovatel arktických vodních zvířat Henry Roth (Adam Sandler) má svou budoucnost důkladně naplánovanou. Ve chvílích, kdy zrovna nepečuje o mořská zvířata v havajském Sea Life parku, láme srdce turistek a pokouší se navázat krátkodobou romanci. Dlouhodobý vztah u něj nepřipadá v úvahu - zhatil by jeho dlouholetý sen o výpravě na Aljašku, kde chce zkoumat podmořský život mrožů. Když se konečně přiblíží možnost, že by se Henryho sen stal skutečností, dojde během zkušební jízdy jeho škuneru k nečekané nehodě. Osud jej pak zavede do místní kavárny Hukilau, kde se setkává nejen s podezřívavými pohledy hostů, ale také s mladou a krásnou Lucy Whitmore (Drew Barrymore), jejíž šarm mu ihned učaruje.

Henry neodolá čerstvé vzpomínce na Lucy a její metodický způsob rozpitvání oplatek, ze kterých před jeho udiveným zrakem postavila dokonalý model vigvamu, a následující den navštíví kavárnu znovu. Lucy opět sedí sama se svými oplatkami, ze kterých tentokrát skládá velmi dekorativní srub. Když se jí u obdivuhodné vaflové stavby nedaří upevnit dveře, Henry vycítí svou příležitost, popadne párátko a problém elegantně vyřeší. Henry se dá s Lucy do řeči a během zajímavé konverzace o oplatkách a mořských savcích v ní začíná nacházet stále větší zalíbení. Poruší své vlastní pravidlo o seznamování s místními děvčaty a domluví si s Lucy další schůzku. Když ale následující den dorazí a odvolává se na předchozí setkání, Lucy jej považuje za blázna a zavolá pomoc. Lucy nemá ani nejmenší ponětí, kdo Henry je. A Henry si pomalu uvědomuje, že pokud bude chtít získat její přízeň, bude muset bojovat o její srdce každý den znovu až do konce života... (cfsd.cz)

Tenhle film jsem viděla několikrát a snad nikdy mě neomrzí. Mám ráda komedie s Adamem Sandlerem, který je asi nejlepší komediální herec, kterého znám. Film se líbil i mojí mamce, která jinak americké filmy nemá ráda (kdybych ji měla citovat, tak nebudu slušná :D), ale tenhle ji pobavil a taky už ho několikrát viděla. Navíc tu nechybí ani špetka romantiky, takže jsem si přišla opravdu na své.

Moje hodnocení: 4 hvězdičky


Náš vůdce // Die Welle


Německo. Současnost. Učitel gymnázia Rainer Wenger se rozhodne během jednotýdenního projektu na téma „Státní formy“ vyzkoušet jeden pokus, aby zhmotnil studentům počátek diktatury. Pedagogický experiment s ničivými následky. Nejdříve to začalo neškodně s pojmy jako disciplína a pospolitost, ale během několika dnů se teorie změnila v praxi. Název projektu: Vlna. Už třetí den začínají studenti ty, kteří smýšlejí jinak, odstraňovat a ustrkovat. Když se situace na turnaji ve vodním pólu nakonec vyhrotí, rozhodne se učitel experiment zrušit. Příliš pozdě! Vlna se už dávno dostala mimo kontrolu…(csfd.cz)

Na tento film jsem taky narazila díky škole, protože jsem si ho pouštěli na společenskovědním semináři a hodně mě zaujal. Je to zase o něčem novém, o tématu, nad kterým se musíte zamyslet, i když nechcete, protože se vám film dostane tak pod kůži, že mě to až překvapilo. Jsem taky názoru, že tohle se může doopravdy stát, i v naší „vyspělé“ době. Opravdu se mi film líbil a doporučuji ho všem, kteří mají rádi takové psychologické filmy, nad kterými budete přemýšlet.

Moje hodnocení: 5 hvězdiček


Přátelé // Friends

1. série: 1., 2., 3. díl
Láska, sex, přátelství, štěstí a smůla kolem nás aneb život je třeba brát s nadhledem.
Šestice blízkých přátel žijících v New Yorku prožívá radosti i starosti života. Zažívají velké lásky, románky a milostná zklamání. Pracovní úspěchy i kariérní nezdary ... (serialzone.cz)

Tak jsem si dala repete, i když jsem viděla každý díl nejméně třikrát. Tenhle seriál mě snad nikdy neomrzí, i když ty první díly nejsou tak vtipné jako ty další.

Moje hodnocení: 4 hvězdičky


Pravá krev // True Blood

7. série: 1. díl
Alan Ball, tvůrce úspěšného seriálu "Odpočívej v pokoji", se vrací s novým seriálem pro HBO, tentokrát o upírech - "Pravá krev".
Tento seriál je založen na knižní sérii "The Southern Vampires Mysteries" od americké spisovatelky Charlaine Harris, která popisuje svět, jenž zná upíry díky syntetické krvi "TruBlood" vytvořenou japonskými vědci.
Setkáme se s barmankou Sookie Stackhouse (Anna Paquin), která ovládá telepatické schopnosti - ví, co si lidé myslí - a snaží se je udržet v tajnosti. Ji a jejího bratra Jasona (Ryan Kwanten) vychovala babička po náhlé ztrátě jejich rodičů. Jednou však do baru v malém městě v Louisianě, kde pracuje, přijde upír Bill Compton (Stephen Moyer) a Sookie se zamiluje... (serialzone.cz)


Na závěrečnou sérii jsem se těšila celý rok a je to konečně tady! Docela mě mrzí, že jsem musela odjet a neuvidím další tři díly (ale pak si to vynahradím :D). Už v prvním díle je plno akce, ale myslím, že je to teprve ticho před pořádnou bouří… No, bylo tady několik WTF momentů, které bych vám nerada vyzradila, ale pořád tomu (hlavně tomu co se stalo na začátku) nemůžu nějak uvěřit. :)


Moje hodnocení: 4 hvězdičky

3 komentáře:

  1. Na Světové válce Z jsem byla v kině a byla skvělá :)
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem byla na Světové válce Z v kině. Normálně na filmy se zombíkama nekoukám, pak je totiž vidím všude :-D. Ale tenhle film byl dobrý :-).

    OdpovědětVymazat
  3. Na Náš vudce som zo školy bola volakedy v kine a bolo to celkom fajn, ten koniec si doteraz pamätám 8(
    Adam Sandler je hviezda 8)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj komentář. :)