sobota 3. května 2014

On my wishlist (50)


Protože tento příspěvek je 50. článkem od meme On my wishlist, rozhodla jsem se udělat takovou menší rekapitulaci všeho, co jsem si přála a už to mám přečtené/koupené. Barevné knihy jsou pořád na mém wishlistě a ty přeškrtnuté už jsem přečetla nebo si je koupila a chystám se na ně. Takže, jak to nakonec všechno dopadlo? :)

1. On my wishlist:

Jsem ráda, že hned první knihu mám splněnou - to je dobré znamení, ne? :D Polibek pro Annu jsem přečetla minulý rok v létě a musím říct, že to byla bomba, ostatně si můžete přečíst mou nadšenou recenzi. Jedinou vadu kniha měla - byla půjčená z knihovny, takže ji nemám doma, ale hodlám to napravit. :)




2. On my wishlist: 



3. On my wishlist:

Zatím jsem tuhle knížku ještě nečetla, už ji mám doma koupenou a v brzké době se na ni vrhnu. Jsem na ni fakt zvědavá. :)


4. On my wishlist:

Další kniha, kterou jsem měla půjčenou z knihovny a moc se mi líbila (recenze). Řekla bych, že to byla kvalitní detektivka a brzy si přečtu další díly. 

5. On my wishlist:



6. On my wishlist:


Čtvrtý díl Lovců mám doma, ale taky jsem se k němu ještě nedostala. 


7. On my wishlist:

Četla jsem první díl, ale ještě jsem se nedostala k tomuhle pokračování. Dokonce mám doma i třetí díl, takže bych s tím měla fakt pohnout. :)


8. On my wishlist:


9. On my wishlist:




10. On my wishlist:

Božský bastard má nádhernou obálku a už kvůli ní jsem si ho nemohla nechat ujít. I když obsah je takovej průměr (recenze). Ale na odreagování to není špatné čtení. 


11. On my wishlist:


12. On my wishlist:




13. On my wishlist:



14. On my wishlist:

Anna mě příjemně překvapila a líbila se mi (recenze). Je to skvělý duchařský příběh, který mohl být trošku víc strašidelný, ale byla to asi nejstrašidelnější knížka, kterou jsem kdy četla. 


Druhý díl už mám doma, ale taky jsem ho ještě nečetla. Začínám přemýšlet, jestli druhé díly nejsou u mě tak trochu zakleté. :D


15. On my wishlist:



16. On my wishlist:

S každým dalším a dalším dílem šla tahle série do kopru (recenze), to se teda nedá říct o seriálovém zpracováním, to je fakt maso a moc se těším na léto! :)


17. On my wishlist:

Závěrečný díl Sukuby mě velmi příjemně překvapil (recenze) a jsem ráda, že jsem se do téhle série pustila a mám ji doma. 


18. On my wishlist:

Sice tahle série není nic světoborného, ale já ji mám ráda (recenze). Skvělá duchařina, u které si dobře odpočinete. 


19. On my wishlist:


20. On my wishlist:


21. On my wishlist:

Tuhle knížku jsem dostala jako recenzní výtisk od nakladatelství Domino a docela se mi líbila (recenze). Je to zajímavá knížka, která vás donutí přemýšlet, co byste v takové situaci udělali vy. No já upřímně nevím.


22. On my wishlist:



23. On my wishlist:



24. On my wishlist:



25. On my wishlist:







26. On my wishlist:





27. On my wishlist:

Mám ráda knihy od Katky a ani tato není výjimkou (recenze).


28. On my wishlist:

Moře klidu jsem dostala od Ježíška a moc se mi líbila, ale asi to bude ta kniha, která nese prokletí, že byla skvělá, ale nikdy se nedostanu k napsání recenze. I když možná až si dám re-reading, tak se mi to povede. :)


29. On my wishlist:



30. On my wishlist:

Nejnovější kniha od Lenky byla fakt pecka a jsem ráda, že ji mám doma (recenze).


31. On my wishlist:



32. On my wishlist:



33. On my wishlist:



34. On my wishlist:



35. On my wishlist:

Ohnivé srdce jsem si pořídila a přečetla hned po vydání, ale zatím jsem bohužel neměla čas sepsat recenzi. Ale ten konec byl fakt nářez!


36. On my wishlist:

Ani třetí díl Bavettových nebyl špatný a pořádně jsem si ho užila (recenze).


37. On my wishlist:

Novou sérii od Richelle jsem dočetla předevčírem a musím říct, že je fakt skvělá. Richelle prostě nikdy nezklame. Brzy se můžete těšit na recenzi. :)


38. On my wishlist:



39. On my wishlist:

I s touhle knihou se můžu pochlubit, že už jí mám doma, ale zatím jsem se k ní nedostala.


40. On my wishlist:



41. On my wishlist:

Další kniha, kterou mám doma a taky jsem ji nečetla.


42. On my wishlist:



43. On my wishlist:



44. On my wishlist:



45. On my wishlist:

Tento měsíc jsem Hon dostala k recenzi od Fragment, takže v nejbližší době se na ni vrhnu.


46. On my wishlist:

Včera jsem začala tuhle knihu číst. :)


47. On my wishlist:



48. On my wishlist:



49. On my wishlist:

1 komentář:

  1. Páni, tých je :D Ja som ale na tom čo sa počtu týka tak podobne. Niektoré z týchto som už čítala a poniektorých strašne túžim, ako napríklad Prázdne miesto alebo Hon. Budem ti držať palce, nech si prečítaš všetky tieto knihy :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj komentář. :)