čtvrtek 26. prosince 2013

Přečteno podtrženo - listopad 2013

  • A máme tu vytoužené prázdniny - konečně! Já si tenhle klid naprosto užívám, papkám cukroví, chodím po návštěvách, kde zase jím cukroví, odpočívám, čtu a netěším se do školy... Ale na teď moc nemyslím, do školy je to ještě dlouhá doba, i když kratší než bych si přála. :D
  • Máme za sebou Ježíška, já jsem naprosto spokojená. Dostala jsem například asi jedenáct knížek, tři lístky na muzikály, lístek na Kryštofa a Paříž... byla jsem asi hodná :D A co jste k Vánocům dostali vy? :)

Vybíráme z těchto knih:
   


NEJLEPŠÍ KNIHA

VŮNĚ DEŠTĚ - Lenka Lanczová
Tuhle knížku jsem četla už několikrát a klidně bych si jí teď přečetla znova. Tahle kniha byla první, kterou jsem četla od Lenky Lanczové a od té doby mám její knihy ráda a je to jedna z mých nejoblíbenějších českých spisovatelek. Dokonce i mamce se líbí a čte jí se mnou. Teď zrovna čte její novinku, kterou jsem dostala pod stromeček. Tuhle knížku bych doporučila všem, kteří mají rádi romantiku, ale i zábavu. 


NEJSLABŠÍ KNIHA

POD NEKONEČNOU OBLOHOU - Veronica Rossi
Tuhle knížku jsem si nikdy nechtěla přečíst, ale nakonec jsem jí vyhrála a tak se do ní pustila. A musím říct, že mi je docela líto, že musela obsadit tuhle příčku, protože mě příjemně překvapila. Není to žádné terno, znám lepší knihy, ale očekávala jsem, že to bude horší a to o hodně. Jediné, co mi fakt vadilo, byly pravopisné chyby, které se občas fakt nedaly jen tak přejít. 


HRDINKA MĚSÍCE 

MARKÉTA (S hlavou v oblacích pejru) - Kateřina Petrusová
Přesně takový typ hrdinek mám ráda. Markéta je vtipná, chytrá a soběstačná - nepotřebuje za zadkem nějakého chlapa, aby se odhodlala něco udělat. I když je trochu sprostá, někdy až moc, tak se to dá přejít, protože k ní to patří. 





HRDINA MĚSÍCE 

MARIAN (Vůně deště) - Lenka Lanczová
Tenhle kluk je přesně ten typ, kterého bych chtěla potkat v reálném životě. Nemusí být zrovna krasavec, ale musí být pohodový, vtipný a mít nějaké kouzlo. Tohle je mnohem rafinovanější než pěkný vzhled. Tohle je přesně hlavní hrdina téhle knihy. 




PÁR MĚSÍCE

ANNA A CHARLES (Štvanice) - Patricia Briggs
Tihle dva měli tak zvláštní vztah, takový něžný a navzájem se respektovali. Oba dva jsem si oblíbila, hlavně Annu, které mi bylo ze začátku líto, ale pak se rozkoukala a ukázala, jaká je bojovnice a nenechá si všechno líbit. Jediné, co můžu říct, že se těším na další díl, který jsem dostala od Ježíška a brzy se do něj pustím. :)


VSTŘÍC ROMANTICE

S HLAVOU V OBLACÍCH PEJRU - Kateřina Petrusová
Hlavně ze začátku byla kniha hodně romantická, když Markéta strávila víkend u Pavla. O tohle se s ní nejedné čtenářce - že uvízne u pěkného chlapa a zažije s ním nejlepší víkend svého života. Takže dámy, pamatujte, pokud ztroskotáte někde v prdelákově, nemusí to být vždycky na škodu. :D



SMÍCH, PROSÍM

VŮNĚ DEŠTĚ - Lenka Lanczová
Tak tady je požehnaně vtipných okamžiků. Několikrát jsem se cítila trapně i za hlavní hrdinku a děkovala, že nejsem v její roli. Opravdu si tahle knížka zaslouží ocenění za nejvtipnější knížku měsíce, protože jsem se smála od začátku až do konce a to se mi nestalo už dlouho, když jsem četla nějakou knížku. 



NAPĚTÍM NEDÝCHÁTE

POD NEKONEČNOU OBLOHOU - Veronica Rossi
No, není to nejnapínavější knížka, kterou jsem kdy četla, ale bylo zde dost scén, u kterých jsem nevěděla, co se bude dít dál a modlila se, aby se hlavním hrdinům nic nestalo a vyvázli ze šlamastiky bez úhony. 




KOUKÁME PO OBÁLKÁCH

S HLAVOU V OBLACÍCH PEJRU - Kateřina Petrusová
S touhle obálkou mi nakladatelství udělalo velkou radost. Je fakt nádherná - na živo vypadá tak stokrát líp něž na obrázku - a skvěle se hodí k příběhu. Opravdu jsem spokojená a dávám velkou pochvalu. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. :)