neděle 29. prosince 2013

Posuď knihu podle obalu (33)


Nedělní meme, které má pod palcem Syki. Cílem je vybrat si jednu knihu a ohodnotit její obálku, jak na mě zapůsobila jestli se mi líbí/nelíbí. Budu ráda, když se také zapojíte a napíšete svůj názor.



Název: Překroč svůj stín
Autor: Katie McGarry
Datum vydání: leden 2014
Nakladatelství: CooBoo

Oficiální anotace:
Nikdo neví, co se stalo té noci, kdy se z Echo Emersonové, populární holky, stal outsider s podivnými jizvami na rukou, o kterých si špitá celá škola. Dokonce ani Echo nezná celou pravdu. Ale byla by moc ráda, kdyby se vše vrátilo k normálu. Ovšem když se v jejím životě zjeví Noah Hutchins, hezoun v černé kožené bundě, co holky vlastně jen využívá, svět se jí obrátí vzhůru nohama takovým způsobem, že si to ani v nejdivočejších snech nedovedla představit.

Noah jí totiž rozumí. 
A pomůže jí najít odpovědi. 
Přitom by neměli mít vůbec nic společného. 

A se všemi těmi tajemstvími, která v sobě oba nesou, je v zásadě nemožné, aby byli spolu. Přesto nedovedou potlačit vzájemnou přitažlivost. A Echo se ptá sama sebe, jak daleko může zajít, aby překročila vlastní stín.


Můj názor: Tahle obálka se mi moc líbí. Jsem ráda, že nakladatelství tuhle možnost. Hned na první pohled je vidět, že knížka je asi spíš pro čtenářky, slibuje romantiku a lásku, ale co jsem tak četla okolní recenze, bude to pořádnej emociální nářez. Navíc má modelka zrzavé vlasy a mně se zrzavé vlasy líbí a závidím jí je, sama bych je chtěla. :) Jediné, co mi na obálce nesedí, je to divné šrafování nahoře, to nevím, co má bejt. 

2 komentáře:

  1. Zaregistrovala som knihu v originále, asi ju budem čítať, len neviem kedy sa k nej dostanem. Obálka je celkom fajn, ale nič, čo by ma extra zaujalo.

    OdpovědětVymazat
  2. Obálka není špatná, i když to šrafování je fakt divný :) Každopádně bych řekla, že cílovku rozhodně zaujme.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj komentář. :)