neděle 15. prosince 2013

Posuď knihu podle obalu (31)


Nedělní meme, které má pod palcem Syki. Cílem je vybrat si jednu knihu a ohodnotit její obálku, jak na mě zapůsobila jestli se mi líbí/nelíbí. Budu ráda, když se také zapojíte a napíšete svůj názor.


Název: Snídaně u Tiffannyho
Autor: Truman Capote
Datum vydání: vyšlo
Nakladatelství: Odeon

Oficiální anotace:
Capoteho novela Snídaně u Tiffanyho je prózou nepříliš rozsáhlou, svým významem se však řadí k pilířům americké literatury. Hrdinka knihy, Holly Golightlyová, je dívka lehčích mravů, která má za sebou tvrdé dětství a chce za každou cenu dosáhnout úspěchu. Protože to neumí jinak, prostředkem je jí vlastní půvab a slabůstky starších bohatých pánů.


Můj názor: Tahle obálka se mi strašně moc líbí. Něco na tom bude, že v jednoduchosti je krása. Zvolené barvy mi přijdou příjemné a obálka díky nim působí vesela a zaujme. Jediné, co se mi nezdá, je oranžový pruh nahoře, kde je jméno autora, to se mi moc nelíbí.

1 komentář:

Děkuji za tvůj komentář. :)