neděle 1. prosince 2013

Posuď knihu podle obalu (29)


Nedělní meme, které má pod palcem Syki. Cílem je vybrat si jednu knihu a ohodnotit její obálku, jak na mě zapůsobila jestli se mi líbí/nelíbí. Budu ráda, když se také zapojíte a napíšete svůj názor.


Název: Božský cizinec
Autor: Christina Lauren
Datum vydání: únor 2014
Nakladatelství: Jota

Oficiální anotace:
Božská kombinace sexu, drzosti a emocí! Sara Dillonová, nadaná finanční asistentka, se při útěku od svého nevěrného přítele přestěhuje do NY. Unavená několikaletým stereotypem hledá povyražení bez přílišných závazků. Když v tanečním klubu potká neodolatelného, sexy Brita, nepočítá s tím, že by z toho bylo něco víc než zábava na jednu noc. Ale způsob a rychlost, kterými muž překračuje její zákazy, ho brzy promění z nezávazného flirtu v jedinečného Božského cizince. Celé město ví o tom, že Max Stella je na ženské a střídá je jako trenýrky. Navzdory tomu, nakolik spoléhá na svůj vzhled businessmana, začne po setkání se Sarou - a po jejím svolení, aby pořídil několik jejích divokých fotek - přemýšlet nad tím, jestli by jeho vášně mohly někdy přerůst za hranice ložnice. Pro Sáru je jen jediná věc děsivější, než že by je někdo chytil při setkáních plných erotických zážitků na veřejnosti - že by se jí Max mohl dostat příliš k tělu - a to ne doslovně.


Můj názor: Tahle obálka se mi hodně líbí. Musím říct, že Jota udělala krásné obálky i u prvního dílu byla moc pěkná. Daleko, daleko hezčí než originál. Možná se mi víc líbila obálka prvního dílu, ale to budu moct posoudit, až budu držet knihu v ruce. Tak jsem na ni zvědavá. Snad dějově bude lepší než první díl, který mě trochu zklamal. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. :)