středa 16. října 2013

Přečteno podtrženo - září 2013

  • Většina (a bohužel i já) zasedla opět do školních lavic, protože začal nový školní rok. No, neodstartovala jsem zrovna nejlíp, co si budeme povídat, ale snad se to zlepší. :) Každopádně se díky novým povinnostem zkrátil můj čas věnovaný knížka, což je hnedka vidět, protože jsem přečetla pouze čtyři knihy. Nedá se nic dělat, žádným stěžováním si nic nevylepším ani nic nezměním. Tak se jdeme rovnou mrknout na zářijovou hitparádu. 

Vybíráme z těchto knih:
   


NEJLEPŠÍ KNIHA

VRAŽEDNÁ POMSTA - Suzanne Collins
Sice to není nejlepší kniha série - to je pro mě první díl -, přesto je i druhý díl skvělý. Věci se konečně dají do pohybu, i když je to jen takový klid před velkou bouří. Kapitol ukáže, jak moc je zvrácený. Dokonce nechybí ani aréna, nebo Peeta s Katniss, kteří musejí předstírat, že se milují nebo to nepředstírají? Já jsem si čtení užila, i když jsem četla knížku podruhé, byl to pro mě zážitek. A pokud někdo tuhle sérii nečetl, dělá chybu. :)


NEJSLABŠÍ KNIHA

CHLADNÉ OSTŘÍ - Franziska Gehm
Těšila jsem se na dobrý detektivní thriller, bohužel, přání se mi nesplnilo. Nebyla to špatná kniha, ale nebylo to ani to, co jsem očekávala. Kniha mi přišla trochu nudná, nezajímavá a špatně zpracovaná, protože příběh nebo aspoň kostra příběhu by mohla být zajímavá, kdyby si s ní autorka více pohrála a vyšperkovala ji.



HRDINKA MĚSÍCE

KATNISS (Vražedná pomsta) - Suzanne Collins
Tuhle příčku Katniss vyhrála i minulý měsíce, ale když to jinak nešlo. Koho jsem sem měla dosadit? Navíc mám Katniss ráda, i když mě občas zaráží svou necitelností, ale na druhou stranu se není čemu divit - nežije v lehkém světě.




HRDINA MĚSÍCE

PEETA (Vražedná pomsta) - Suzanne Collins
On je takové zlatíčko, kterého si každý čtenář musí oblíbit a každá druhá čtenářka po něm bude vzdychat. Já jsem ze začátku byla team Hurikán, ale po tom, co jsem přečetla poslední díl, jsem si začala více fandit Peetovi. Peeta si mě získal svým odhodláním za každou cenu ochránit Katniss. Navíc, je v něm tolik dobra a lidskosti, kterou kniha potřebuje.

PÁR MĚSÍCE 

KATNISS A PEETA - Suzanne Collins
Asi není žádný překvapení, že se tihle dva objevili i tady, když obsadili hrdiny měsíce. :D Skvěle se doplňují a navíc to není ta láska, která zahoří na první pohled, ale museli se navzájem poznat a zvládnout spoustu překážek.




VSTŘÍC ROMANTICE

HŘÍŠNÁ TOUHA - Lenka Lanczová
To bylo opravdu těžké vybrat, protože žádná knížka, kterou jsem za tenhle měsíc četla, nebyla přímo romantická. Ale asi se k tomu nejvíc blíží knížka od Lenky pro dívky. Aspoň první část knihy byla romantická a proto volím tuhle.




SMÍCH, PROSÍM

HŘÍŠNÁ TOUHA - Lenka Lanczová
Ani tady jsem si nevěděla moc rady, taky jsem se musela zamyslet a nakonec jsem vybrala znovu Hříšnou touhu. Je to asi tím, že knížka je psaná i z pohledu kluka, takže tam byly vtipné momenty, kterým jsem se musela smát.




NAPĚTÍM NEDÝCHÁTE

VRAŽEDNÁ POMSTA - Suzanne Collins
A máme tu zase HG, ale každý, kdo tuhle sérii četl, mi musí dát za pravdu, že všechny tři díly jsou hodně napínavý a rozhodně se nikdo nudit nebude. Navíc nám autorka připravuje jednu podpásovku za druhou, takže ani o překvapení není nouze.



KOUKÁME PO OBÁLKÁCH

SPOJENÍ - L. J. Smith
Mám ráda promo fotky k seriálu TVD a tahle je jedna z nejpovedenější, fakt se povedla a pro mě je to nejlepší obálka měsíce. No řekněte, není hezká. Hlavně Ian s Paulem? ;) :D

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. :)