úterý 1. října 2013

Mé knižní série (12)


Tento projekt vymyslela Roxanne a jeho cílem je představit ostatním série, které máme v knihovně, ať už jsou všechny díly na světě nebo je to rozečtená série, a odpovědět na pár otázek. 

Hunger games - Suzanne Collins



1. Jak ses o téhle sérii dozvěděl/a?
Asi před třemi lety jsem hledala něco nového, co by se mi líbilo a na doporučení mojí spolužačky jsem si došla do knihovny pro Arénu smrti. Knížku jsem si vzala na lyžák, ale nemohla jsem se do ní začíst. To si ještě pamatuju, byla jsem z toho nešťastná, ale jakmile jsem se vrátila domu, zkusila jsem to znovu a úplně se do čtení ponořila. Nevím, čím to bylo, možná klidem, který jsem neměla.

2. Kolik dílů jsi zatím stihl/a přečíst?
Mám za sebou všechny. První dva už mám přečtený dvakrát, ten třetí právě čtu.

3. Co na tuhle sérii říkáš?
Super, bomba, bezva, cool. Miluju tuhle série, je to jedna z mých oblíbených. Mám jí úplně rozdílně ráda než Kate Daniels nebo VA. HG má kvalitní děj, jeden z nejzajímavějších, co jsem kdy četla.

4. Který díl z celé série máš nejraději?
To je těžká otázka, ale asi ten první. Nejsem si tím úplně jistá, ale je takovej jinej než následující díly. Možná ti, co to četli, mě pochopí. :)

5. Jaká je tvoje oblíbená postava, proč?
Mám spoustu oblíbených postav. Já fakt nevím. Mám ráda snad všechny, ale vyberu Prim, která je tak krásně nevinná, dětská a úžasná. Dále bych mohla jmenovat Peetu, Katniss, Finnicka...

6. Kterou postavu fakticky nemůžeš vystát?
Prezidentku Třináctého kraje, ani nevím, jak se jmenuje, ale je to fakt otřesná ženská. Od první stránky mi lezla na nervy. O kolik je lepší než Snow?


7. Když porovnáš originální a české obálky, které se ti líbí víc?
Máme stejné obálky jako originál, takže nemám o čem rozhodovat. :)

8. Která obálka se ti líbí nejvíc?
Obálka prvního dílu je nejhezčí. Zlatý reprodrozd je bombastický a skvěle ladí s tou černou. Nemám moc ráda černé obálky, ale takhle je fakt pěkná.


9. Existuje nějaká scéna na kterou jen tak nezapomeneš?
V každé knize je vždycky nějakej okamžik, který mi "zlomil" srdce. SPOILER! V prvním díle mě zasáhla Routina smrt, v druhém okamžik, kdy se dozvěděli, že se musí vrátit do arény nebo incident na náměstí v osmém kraji. A ve třetím díle je to smrt Prim, která mě zlomila ze všeho nejvíc, tohle asi Suzanne neodpustím. Ale i díky tomu je příběh nezapomenutelný. 

2 komentáře:

  1. Máš pravdu, najlepšia je jednotka, potom to išlo dolu vodou kvôli tým úmrtiam :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kolikrát bylo na palici, koho všechno autorka zabila, ale možná právě proto je kniha nezapomenutelná. :)

      Vymazat

Děkuji za tvůj komentář. :)