středa 30. října 2013

Knihy za měsíc září 2013

Jak už se stává zvykem, tak se zpožděním přináším chlubící se článek, které (aspoň teda já) mám strašně moc ráda a jsem zvědavá, co jste si za pokládky pořídili. Já jsem si za září žádnou knížku nekoupila, ale můžu slíbit, že za říjen bude lepší pokoukání. :) Přibyly mi čtyři recenzní výtisky od nakladatelství Fragment, které byly fakt super a čtení jsem si užila. Hlavně za dvě knížky jsem fakt vděčná a jsem ráda, že je mám doma.


Jako první tu máme Chladné ostří (recenze), na které jsem se docela těšila, protože jsem předpokládala, že půjde o skvělý thriller, který si fakt užiji. Bohužel, se mi to nesplnilo, i když pachatelem jsem byla velmi překvapená, ale příběh si mě stejně nedokázal získat.
Druhým kouskem je šestý díl Stefanových deníků - Spojení (recenze). Tuhle sérii mám docela ráda, protože jsem velkým fanouškem seriálu, i když mě zatím pátá řada moc neoslovila, až na to, že se tam mluví česky - to je fakt super! Ale to jsem trochu odběhla - takže zpátky ke knize. Tenhle díl mě fakticky bavil a příjemně překvapil, protože jsem vůbec nečekala, že by příběh mohl mít hlubší smysl, ale spletla jsem se. Škoda, že se jedná o poslední díl, teda aspoň takhle jsem to pochopila, protože jsem se těšila na pokračování.



A tady už jsou dvě krásky, za které jsem opravdu vděčná a jsem pyšná, že už je mám taky doma. Protože poprvé, když jsem sérii četla, měla jsem ji půjčenou z knihovny a copak to jde, nemít HG doma? A proto už ji já jsem vlastníkem celé série (první díl jsem se vyžádala minulý měsíc k recenzi) Na blogu si nějaký ten pátek můžete přečíst recenzi na Vražednou pomstu a Sílu vzdoru. Není překvapením, že knihy doporučuji všem, kteří je ještě nečetli, opravdu stojí za to. :) A jinak se vás zeptám, co říkáte na trailer na druhý díl? Mně se líbí a jsem na film zvědavá, protože to vypadá víc než luxusně! :)) A jak to vidíte vy?


5 komentářů:

  1. Hunger games jsem četla bylo to skvělé. :) Chladné ostří se mi moc nelíbilo. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Proč já se k těm Hunger Games pořád nedostala?! :D Ach jo, všechno mi trvá!

    OdpovědětVymazat
  3. Blahoželám ti k týmto úžasným knihám :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj komentář. :)