pondělí 2. září 2013

Knihy za měsíc srpen 2013

A je to tady - všemi (ne)očekávané září. Já mám svůj první školní den za sebou a musím říct: "Bodly by prázdniny!" :D Opravdu se mi do školy nechtělo, ale aspoň mám zítra od devíti, takže se trochu prospím. :) Mám v plánu v průběhu týdne vymyslet soutěž, takže doufám, že se o víkend na blogu objeví, i když moje spolužačky slaví osmnáctiny. Ale každopádně soutěž bude. :)

V srpnu jsem si doobjednávala učebnice na francouzštinu a jednu na angličtinu, tak jsem si do košíku hodila i knížky pro sebe. :) Řeknu vám, vybrat si a rozhodnout se jaký si nakonec pořídím byl skoro nadlidský výkon, protože na mém wishlistu je pořádná kupička knih.


Už dlouhou dobu sleduji seriál Sběratelé kostí, už asi od sedmé třídy. No a tak jsem si konečně udělala radost a koupila si knihy, kterými je seriál inspirován. Jsem na to strašně zvědavá a navíc, jsem si koupila omnibus za necelých 250Kč, ve kterém jsou rovnou tři knížky, takže budu mít pořádnou dávku Temperance. Jako druhou knížku jsem si pořídila Angličtinu pro au pair. Nejsem si jistá, jestli jsem se zmiňovala, že bych chtěla zkusit o prázdniny au pairování. Tak to abyste věděli, že to s tím létem myslím vážně a chci to zkusit. :)




A máme tu poslední dvě knihy, které jsem si koupila. Anna má nádhernou obálku a jsem ráda, že jí mám konečně doma. Opravdu se těším, až ji přečtu vrhnu se na ní hned, co dočtu rozečtenou knihu. Božského bastarda už mám přečteného, začetla jsem se hned, jak mi kniha přišla. Recenzi očekávejte v brzké době, ale musím říct, že jsem trochu zklamaná, čekala jsem něco trochu jiného, ale není to špatné čtení. Takové perfektní k vodě nebo k jinému odpočinku.


A tento měsíc jsem taky něco vyhrála. Sice jsem si tuhle knihu nedávno koupila, ale myslím, že někomu udělá radost. :) A já věřím, že ano.


8 komentářů:

  1. Bastarda jsem četla nedávno a Myši jsou super!

    OdpovědětVymazat
  2. Božský bastard chcem čítať už 8)

    OdpovědětVymazat
  3. Annu jsem četla a byla super. :) Božského bastarda chci.. :))

    OdpovědětVymazat
  4. Knihy od Kathy Reichs jsou mé oblíbené. Se seriálem sice nemají nic společného, ale i tak jsou dobré. Teda první díl je slabší - autorka ještě nebyla vypsaná - ale druhý už je super:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Škoda, že nemají nic společného se seriálem, protože ho zbožňuju, ale snad se mi budou knížky líbit i tak. :))

      Vymazat
  5. Myši si už naozaj, naozaj musím niekde kúpiť, síce neviem kde... :D

    OdpovědětVymazat
  6. Božského bastarda jsem si chtěla přečíst, ale ještě jsem na to neměla čas. Tak třeba mě tvá recenze přesvědčí! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj komentář. :)