úterý 13. srpna 2013

Mé knižní série (3)


Tento projekt vymyslela Roxanne a jeho cílem je představit ostatním série, které máme v knihovně, ať už jsou všechny díly na světě nebo je to rozečtená série, a odpovědět na pár otázek. A pro dnešní den je to jedna ze sérií, kterou nemám moc dlouho, a na kterou jsem narazila více méně náhodou.

FBI - Andrea Kane


1. Jak ses o téhle sérii dozvěděl/a?
Chtěla jsem trochu pozměnit mé pole působnosti a přečíst si něco z jiného žánru, než čtu obvykle. A proto když jsem si vybírala recenzní výtisky, sáhla jsem po knize Napsáno krví a tak se série objevila u mě doma.

2. Kolik dílů jsi zatím stihl/a přečíst?
Už mám za sebou oba dva díly. Musím se přiznat, že nevím, jestli tahle série má nějaké pokračování - nevíte to někdo? :)

3. Co na tuhle sérii říkáš?
Mě se série hodně líbila, i když jsem jako první četla druhý díl (protože vyšel u nás dřív než ten první, nepřekoukla jsem se, i když to zní jako já :D), ale vůbec to nevadilo - i tak jsem se dostala do děje, akorát jsem nepochopila pár narážek na předchozí případ.

4. Který díl z celé série máš nejraději?
Tak to je těžká odpověď, protože oba dva díly mají něco do sebe. První má zajímavější zápletku, ale druhý díl má větší šmrc a hlavně víc Sloane a Dereka. :D Takže volím Napsáno krví. A teď koukám, že mám nesmyslně uspořádány knížky na fotce. Tak pro pořádek: Zvrácené myšlenky je první díl a Napsáno krví je pokračování. Nechápu, proč jsem to přehodila, omlouvám se. :)


5. Jaká je tvoje oblíbená postava, proč?
Tak to nevím jednoznačně, jestli mám radši Sloane nebo Dereka. Derek je super, ale když se nad tím zamyslím, má tolik chyb, že je to snad normální chlap. :D Takže volím Sloane, která se nebojí vrhnout do akce a je odhodlaná pomoct ostatním.

6. Kterou postavu fakticky nemůžeš vystát?
V knihách není vyloženě postava, která by mi pila krev, ale když musím vybrat tak asi psychopat z prvního dílu, který mi naháněl hrůzu a rozhodně bych se s ním nechtěla potkat.


7. Když porovnáš originální a české obálky, které se ti líbí víc?
Rozhodně se mi líbí víc naše obálky, přijdou mi více zajímavé a lahodí oku. Navíc zavání víc detektivkou než původní obálky, u kterých bych jen hádala, o jaký žánr se jedná.

8. Která obálka se ti líbí nejvíc?
Jak jsem řekla, obě obálky jsou pěkné, ale asi se mi víc líbí obálka Napsáno krví a navíc mám ráda červenou barvu.

9. Existuje nějaká scéna na kterou jen tak nezapomeneš?
Asi na konec druhého díly, kdy se všechno vyřeší a čtenář zjistí, jak bylo všechno propletené a zamotané. A nic se nedělo zbytečně a sehrálo to aspoň malinkatou roli.

3 komentáře:

  1. Tato série vypadá moc dobře! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně stojí za přečtení, mně se moc líbila. :))

      Vymazat
  2. Ještě jsem se k ní nedostala, ale mám to v plánu:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj komentář. :)