čtvrtek 15. srpna 2013

15 day reading challenge





Asi je to poslední projekt, do kterého se zapojím před koncem školního roku. Jde o zajímavou knižní výzvu, kterou vymyslela Roxanne - kliknutím na odkaz se dozvíte více. A protože se mi tahle výzva líbí a zaujala mě, rozhodla jsem se taky zapojit. A tak jdeme na to:


~ Den první - 10 stran ~ SPLNĚNO! (15.8.)

Dneska jsem dočetla pátý díl Stefanových deníků - Úkryt, přečetla jsem zbylých 56 stran, které jsem nepřečetla včera večer. A než půjdu spát, chtěla bych se vrhnout na Triptych nebo Erebos, ještě nevím. EDIT: Tak nakonec jsem začala číst Triptych a dostala jsem se až na 66. stranu.

~ Den druhý - 20 stran ~ SPLNĚNO! (16.8.)

Pokračuji ve čtení Triptychu, je to zajímavé čtení, docela odlišné od knihy, které jsem doposud četla. No uvidíme, jak to nakonec skončí. Dneska jsem přečetla 56 stran, což znamená jediné - splnila jsem limit. :)

~ Den třetí - 30 stran ~ SPLNĚNO! (17.8.)

Tak dneska jsem přečetla jednu kapitolu Triptychu, což je 12 stran. Je to zajímavý, no uvidíte v recenzi. A začala jsem číst Erebos, který se mi konečně dostal do rukou a přečetla jsem 49 stran

~ Den čtvrtý - 40 stran ~ SPLNĚNO! (18.8.) 

Dneska jsem se ke čtení dostala až pozdě, protože jsem konečně zhlédla film Hunger games, na který jsem se dlouho chystala a dostala se k němu až teď. No nakonec jsem splnila a přečetla v Erebosu 53 stran.

~ Den pátý - 50 stran ~ SPLNĚNO! (19.8.)

Pořád čtu Erebos a přečetla jsem 81 stran. Zatím se to dobře čte, ale já moc na hry nejsem. :) Snad už to zítra dočtu, aby se mohla vrhnout na další knihy.

~ Den šestý - 60 stran ~ SPLNĚNO! (20.8.)

Tak jsem konečně docvakla posledních 147 stran Erebosu. Musím říct, že jsem se nemohla odtrhnout a teď měla kniha rychlý spád a byla jsem pořádně napnutá, jak to skončí. A co konec? Jsem maximálně spokojená. :) A večer jsem si lehla do postele s Božským bastardem. Docela jsem koukala, že už na patnácté stránce ze sebe strhnou oblečení. :D No každopádně jsem četla a četla, až jsem se dostala na 172. stranu.

~ Den sedmý - 70 stran ~ SPLNĚNO! (21.8.)

Přes dopoledne jsem dočetla Božského bastarda a tím splnila dnešní limit - přečetla jsem 132 stran. Musím přiznat, že to byl nářez, až se mi z toho veškerého sexu točila hlava. :D 

~ Den osmý - 80 stran ~ NESPLNĚNO! (22.8.)

Dneska jsem nepřečetla ani řádku a to díky oslavě, na které jsem byla. Ráno jsem své spoluzačce pekla dort, a pak jsme rovnou jela na oslavu, takže jsem na čtení neměla čas. :)

~ Den devátý - 90 stran ~ NESPLNĚNO! (23.8.)

Pokud jsem včera nepřečetla ani řádku, dokážete si živě představit, že dneska jsem na to pomyšlení neměla chuť natož pomyšlení. Musím se přiznat - bolela mě hlavička. :D Ale musela jsem makat - mamka má oslavu zítra. :D

~ Den desátý - 100 stran ~ NESPLNĚNO! (24.8.)

Další oslava - další den nečtení. Fakt se stydím. :D

~ Den jedenáctý - 110 stran ~ NESPLNĚNO! (25.8.)

Dnes jsem se polepšila a vrhla jsem se opět na Triptych, ale bohužel jsem nesplnila limit, přečetla jsem pouze 39 stran, ale nemůžu si představit, že bych přečetla víc. Byla jsem fakt grogy.

~ Den dvanáctý - 120 stran ~ SPLNĚNO! (26.8.)

Jóó, konečně (po dlouhé době) se můžu pochválit. Splnila jsem úkol a přečetla 127 stran z knihy Triptych. Kniha je fakt super, úplně koukám, co autorka vymyslela a dokázala napsat. Nejednou mě pořádně překvapila.

~ Den třináctý - 130 stran ~  (27.8.)

~ Den čtrnáctý - 140 stran ~ (28.8.)

~ Den patnáctý - 150 stran ~ (29.8.)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. :)