pátek 5. července 2013

Ze zákulisí knihovničky: Nakladatelství Eroika



Rozhodla jsem se co nejdříve dojet tenhle projekt, tedy aspoň co se týče nakladatelství, protože mi to trvá opravdu dlouho. Tentokrát jsem si vybrala nakladatelství Eroika, které pro mě bylo dlouho neznámé, ale teď už jsem to napravila a mám od nich dvě krásné knížky. :)





Dohromady mám 2 knih: (zleva)
  • Ty proti mně - Jenny Downham
  • Ještě než umřu - Jenny Downham
Tyhle dvě krásky jsem si koupila ve výprodeji za osmdesát korun. Dlouho jsem pokukovala po knize Ty proti mně a když jsem viděla tuhle super cenu, hned jsem po ní šáhla a pořídila si ji. Obě dvě knížky jsou od Jenny Downham. Zatím jsem četla pouze Ty proti mně a moc se mi líbila, teď o prázdninách se chystám na Ještě než umřu a doufám, že bude stejně dobrá nebo ještě lepší. Jsem na ni zvědavá.



Do budoucna bych si ráda pořídila další knížku od Jenny, snad nějaká vyjde.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. :)