pátek 26. července 2013

Prázdninový letní TAG

Přináším díky Simoně, která má tenhle TAG na svědomí, zlomek informací o mé osobě, nebo aspoň o mém čtení a věci související kolem toho. 

1. Čteš o prázdninách více, nebo méně, než přes rok?
Každým rokem to bylo tak, že jsem o prázdninách četla daleko více než přes rok. Teď tomu tak není, ale já to napravím. :)

2. Když si vybavíš prázdniny, jakou knihu si s nimi spojíš?
Mně se vybaví nějaký zamilovaný román. Každé léto si přečtu aspoň jednu zamilovanou knihu, kde hlavním tématem je láska. Nejradši je čtu na lehátku u bazénu, nevím proč, ale tam se mi tyhle knihy čtou nejlíp.

3. Kolik si schopná/ný si vzít knih na dovolenou?
Abych řekla pravdu, tak přes dovolenou nečtu. Beru si sebou jednu knihu, ale pokud jí aspoň jednou otevřu, je to zázrak. Na dovolenou si jedu odpočinout, i od knih - takže vůbec nečtu.


4. Čteš o prázdninách nějakou povinnou četbu?
Většinou moc povinnou četbu nečtu. Třeba minulý rok jsem přečetla pouze jednu knihu do povinné četby. Nemám ráda, když mě někdo do něčeho nutí a do čtení už vůbec ne. Tyhle prázdniny jsem nepřečetla ještě ani jednu knihu, ale chtěla bych si přečíst Na větrné hůrce nebo Olivera Twistera, tak uvidíme jestli mi to vyjde. 

5. Preferuješ klasické knihy (papírové), nebo e-knihy (elektronické knihy)?
Čtečku jsem dostala o Vánocích a knih, kterých jsem na ní přečetla, bych mohla spočítat na prstech jedné ruky. Byly přesně tři. Takže myslím, že moje odpověď je jasná - preferuji klasické knihy. Ještě jsem si nezvykla držet jen "placku" místo papíru a navíc čtečka vůbec nevoní, možná když se přehřeje, ale to se mi asi nestane vzhledem k tomu, jak čtečku často nepoužívám. 

6. Jakou knihu by jsi ráda viděla zfilmovanou?
Tak tahle otázka mě hodně zaskočila a budu se nad ní muset zamyslet. Nedávno jsem se bavila se sestřenkou, že bych ráda viděla nějakou sérii jako seriál, ale teď si za žádnou cenu nemůžu vzpomenout - jsem hlava děravá. Po pěti minutách a nahlédnutí do knihovny... Už vím! Ráda bych viděla Mediátora od Meg Cabot, to by byl super seriál... A taky samozřejmě mou oblíbenou Kate Daniels, filmaři by si vyhráli... ale chtěla bych vidět Currana v meziformě lva a člověka.

7. Kdyby jsi měla možnost prožít den s nějakou knižní postavou, jaká by to byla?
Já bych si jednoznačně pozvala Kate s Curranem a chtěla bych po nich, aby mě naučili nakopat zadky různým příšerkám, ale i normálním lidem. :))

8. Které místo z knih bys ráda navštívila?
Bradavice... doufám, že jednou budu mít možnost podívat se do studia HP v Anglii. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. :)