neděle 16. června 2013

Třicetidenní knihobraní (8): Kniha, kterou nemůžu dočíst do konce

Tak už tu máme osmý příspěvek do knihobraní, které vymyslela VeEee. Tentokrát bylo téma docela lehké a měla jsem jasno, kterou knihy vyberu.

8. Kniha, kterou nemůžu dočíst do konce


Vybral jsem 15 minus od Tomáše Zábřeckého. Knihu jsem si pořídila hlavně díky nadšení Rodaw, která tuhle knihu hodně opěvovala. :) Začala jsem ji číst nějak před Vánoci, pak ji dala k ledu, protože jsme pekly, no a po Vánocích přisly nové knihy a po nových knihách další nové knihy a k 15 minus jsem se už nedostala. Což mě mrzí hlavně kvůli tomu, že ji napsal český spisovatel a proto si dávám předsevzetí, že jí přes prázdniny dočtu. A taky těch dalších třicet knih, které mám doma nepřečtené. :D


4 komentáře:

  1. Táto knižka ma už pred časom aj zaujala, bola by som si ju prečítala 8)

    OdpovědětVymazat
  2. Knížku jsem četla a je dokonalá♥♥

    OdpovědětVymazat
  3. Slyšela jsem, nečetla jsem, mám se do ní vůbec pouštět?

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj komentář. :)